قسمت دوم بازی Dumb Ways to Die برای iOS منتشر شد

بازی موبایل: راه‌های احمقانه برای مردن!

استودیوی Metro Trains چندی پیش نسخه دوم بازی محبوب “راه های احمقانه برای مردن” را برای پلتفرم iOS منتشر کرد. قسمت دوم که Dumb Ways to Die 2:The Games نامگذاری شده، شما را دوباره با ماجرای کاراکترهای بی مغزی همراه می کند که برای کسب بالاترین امتیاز، دست به کارهای خطرناک و دیوانه واری زده تا در نهایت به احمقانه ترین شکل ممکن خود را به کشتن دهند.
کد خبر: ۷۴۰۹۸۸
بازی موبایل: راه‌های احمقانه برای مردن!

به گزارش جام جم کلیک به نقل از دیجیاتو: استودیوی Metro Trains چندی پیش نسخه دوم بازی محبوب “راه های احمقانه برای مردن” را برای پلتفرم iOS منتشر کرد. قسمت دوم که Dumb Ways to Die 2:The Games نامگذاری شده، شما را دوباره با ماجرای کاراکترهای بی مغزی همراه می کند که برای کسب بالاترین امتیاز، دست به کارهای خطرناک و دیوانه واری زده تا در نهایت به احمقانه ترین شکل ممکن خود را به کشتن دهند.

نسخه دوم راه های احمقانه برای مردن شامل ۲۸ مینی گیم مختلف بوده که با گذراندن آنها قادرید کاراکترهای جدیدی آزاد کنید. از جمله این مراحل جدید پرش از فنس های دارای برق فشار قوی، نشستن روی دلفین های عصبانی، گرفتن نیزه های پرتابی از رو به رو و چندین مینی گیم خطرناک دیگر هستند که نتیجه همه آنها بدون هیچ شک و شبهه ای، مرگ احمقانه و دردناک کاراکترتان خواهد بود.

نسخه جدید بازی به صورت رایگان برای iOS 6.1 به بالا عرضه شده و هم اکنون می توانید آن را برای آیفون و آیپد از فروشگاه آیتونز دانلود کنید.

دانلود رایگان بازی Dumb Ways to Die 2 برای سیستم‌عامل iOS

منبع: دیجیاتو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها