کمربند یکی از لوازم پوشیدنی است که آقایان علاقه خاصی به آن دارند و هیچگاه درموقع بیرون رفتن، آن را فراموش نمی‌کنند.شرکت انگلیسی Nifty توانسته است از این قابلیت نهایت استفاده را داشته باشد.
کد خبر: ۷۴۰۷۰۰
کمربندتان را سفت ببندید تا گوشی همراهتان شارژ شود

جام جم کلیک: کمربند یکی از لوازم پوشیدنی است که آقایان علاقه خاصی به آن دارند و هیچگاه درموقع بیرون رفتن، آن را فراموش نمی‌کنند.شرکت انگلیسی Nifty توانسته است از این قابلیت نهایت استفاده را داشته باشد.

جدیدترین محصول این شرکت با نام XOO Belt که با همکاری طراحان مد ابداع شده است، کمربندی است که قادر به شارژ گوشی همراه شما است. مکانیزم این محصول بدین شکل است که باطری آن در قسمت سگک آن تعبیه گشته است .بر روی این سگک 5 چراغ ال ای دی قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده باطری را نشان می‌دهد.

برای شارژ گوشی خود حتی لازم نیست که آن را از جیب خود خارج نمایید. کافی است با کابل کوچکی که بر روی آن تعبیه شده، گوشی خود را شارژ نمایید.

از لحاظ ظاهری XOO Belt همانند کمربندهای معمولی است. ایمنی خوب، دوام زیاد و مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی از دیگر مزایای آن است.این کمربند می‌تواند در مدت 2.5 ساعت آیفون شما را به طور کامل شارژ کند.

به نظر می‌رسد با این محصول جدید دیگر نگران همراه داشتن کابل شارژ گوشی همراه خود نخواهید بود.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها