مدل اخیر ارائه شده این شرکت آیفون ۶ و ۶ پلاس دارای شکنندگی زیاد بود و حتی انتشار عکس هایی از تا شدن این گوش در اثر ضربه خوردن سبب شد تا مشتریان این نوع گوشی اعتراض های علنی علیه آن داشته باشند. این شرکت که هنوز پاسخ مشخصی در قبال ضربه پذیری آیفون ۶ به مشتریان خود نداده است، بتازگی خبر از ورود دو مدل آیفون ۷ و ۸ را داده است که به گفته کارشناسان هدف آن از ارائه نسبتا سریع دو مدل جدیدتر جلب رضایت دوباره مشتریان آن و پشت سر گذاشتن بحران آیفون ۶ است.
کد خبر: ۷۴۰۵۳۷
ارتقا در بدنه iPhone 6 توسط اپل

به گزارش جام جم کلیک به نقل از آی‌تی رسان: مدل اخیر ارائه شده این شرکت آیفون ۶ و ۶ پلاس دارای شکنندگی زیاد بود و حتی انتشار عکس هایی از تا شدن این گوش در اثر ضربه خوردن سبب شد تا مشتریان این نوع گوشی اعتراض های علنی علیه آن داشته باشند.
این شرکت که هنوز پاسخ مشخصی در قبال ضربه پذیری آیفون ۶ به مشتریان خود نداده است، بتازگی خبر از ورود دو مدل آیفون ۷ و ۸ را داده است که به گفته کارشناسان هدف آن از ارائه نسبتا سریع دو مدل جدیدتر جلب رضایت دوباره مشتریان آن و پشت سر گذاشتن بحران آیفون ۶ است.

آیفون ۶ در واقع تلاش اپل برای عقب نماندن از بازار گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ بود. آیفون ۶ با صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی وضوحی برابر با ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل (تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ) و آیفون ۶ پلاس با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی وضوح فول اچ دی یعنی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و در نتیجه تراکم پیکسلی حتی بیشتر ۴۰۱ پیکسل بر اینچ را داراست،اما این مدل بزرگترین عیب را درمیان سایر گوشی های همنوع خود دارد و اینکه بسیار ظریف و بدون استحکام است و در آزمون استحکام شکست خورده از میدان به در آمده است.
تاکنون گزارشهای متعددی در سراسر جهان از تاشدن این گوشی و یا کج شدن آن در اثر ضربه خوردن و یا به زمین افتادن رسانه ای شده است.
شاید به همین دلیل این شرکت وعده کرده است که آیفون ۸ را تا سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می کند و حتی بتازگی اقدام به انتشار تصاویری از آیفون ۸ قبل از آیفون ۷ کرده است که شباهت کلی با آیفون ۶ دارد اما استحکام آن بسیار بیشتر از این مدل است.

برخی از ویژگی های آیفون ۸ شامل موارد ذیل است:

– صفحه نمایش سه بعدی که ابداع جدیدی در این زمینه است
-صفحه نمایش ۲K
– دوربین های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسل، استفاده از یاقوت کبود و باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری
– برخورداری از ضربه گیر یا لبه های فلزی تا نقص آیفون ۶ و ۶ پلاس رفع شود.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حمید جهرمی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
۰
۰
متاسفم كه به سایتی رفرنس میدید كه از خودش مطلب در اورده. iphone 7؟؟ iphone 8?? كاش حداقل منبع موثق می اوردید.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
۰
۰
بهترین مرجع خارجی در زمینه تكنولوژی موبایل phonearena و بهترین منایع داخلی زومیت , ترنجی است كه من خواننده های شما رو به خوندن این مراجع دعوت می كنم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها