سال گذشته شرکت مایکروسافت در مراسمی رسمی اعلام کرد که در سال 2014 تعداد برنامه‌های موجود در فروشگاه مجازی ویندوزفون به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت و اختلاف تعداد برنامه‌های این سیستم عامل در مقایسه با آندروید و آی او اس به حداقل ممکن خواهد رسید.
کد خبر: ۷۳۹۰۱۸
فروشگاه مجازی برنامه های ویندوزفون و ویندوز یکی می‌شود

جام جم کلیک: سال گذشته شرکت مایکروسافت در مراسمی رسمی اعلام کرد که در سال 2014 تعداد برنامه‌های موجود در فروشگاه مجازی ویندوزفون به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت و اختلاف تعداد برنامه‌های این سیستم عامل در مقایسه با آندروید و آی او اس به حداقل ممکن خواهد رسید.

سال 2014 درحال اتمام است و هنوز این اتفاق خوب روی نداده است ولی دوستداران ویندوزفون نگران نباشند چون مایکروسافت همزمان با فروش رسمی ویندوز 10 در سال آینده قول داده است که علاوه بر افزایش این برنامه ها کلیه برنامه های ویندوز و ویندوزفون یکسان سازی خواهد شد.

در حال حاضر حدود 527هزار برنامه در فروشگاه ویندوز موجود است که از این تعداد 340 هزار برنامه مربوط به ویندوزفون و 187 هزار عدد روی سیستم عامل ویندوز قابل نصب هستند.

سیستم عامل ویندوزفون همیشه به علت تعداد محدود برنامه های موجود در مقابل دیگر سیستم های عامل آندروید و آی او اس مورد سرزنش منتقدان بوده است.

گرچه از نظر آماری برنامه های ویندوزفون در زمینه بازی محدودیت هایی دارد ولی در خصوص برنامه های کاربردی با دیگر رقبا، حرف های زیادی برای گفتن دارد.

باید منتظر ماند و دید آیا این بار مایکروسافت به قول خود عمل خواهد کرد؟

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها