الگوبرداری هوشمندانه سامسونگ از اپل با سیستم Samsung Flow

ارتباط یکپارچه تمام دستگاه‌های سامسونگی با یکدیگر / + ویدئو

با استفاده از این قابلیت کاربران محصولات سامسونگ به راحتی می‌توانند مکالمات، پیام های کوتاه، صوت و تصویر، و اجرای نرم‌افزار ها را همزمان از دیگر محصولات خود کنترل کنند.
کد خبر: ۷۳۷۹۳۸
ارتباط یکپارچه تمام دستگاه‌های سامسونگی با یکدیگر / + ویدئو

جام جم کلیک: چندی بیش شرکت اپل با جنجال زیاد از قابلیت Continuity بین سیستم‌عامل یوسمیتی و iOS 8 رونمایی کرد.

با استفاده از این قابلیت کاربران محصولات اپل به راحتی می‌توانند مکالمات، پیام های کوتاه و اجرای بعضی از نرم‌افزار ها را همزمان از دیگر محصولات اپلی خود کنترل نمایند.

و اینک شرکت سامسونگ در اقدامی هوشمندانه سیستمی مشابه با نام Samsung Flow راه اندازی کرده است که به نظر می‌رسد از جهاتی عملکرد بهتری نسبت به شرکت رقیب دارد.

معاون بخش تحقیقات شرکت سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان از این تکنولوژی جدید رونمایی کرد. به گفته وی سامسونگ Flow شامل 3 بخش است.

بخش اول امکان انتقال یا همان Transfer نام دارد که انتقال فیلم و عکس بین گوشی همراه، تبلت، تلویزیون هوشمند، ساعت مچی و کامپیوترهای سامسونگ را آسان تر از همیشه انجام می‌دهد. همچنین مکالمات صوتی و تصویری را نیز با این سیستم می‌توان منتقل کرد.

بخش دوم امکان تاخیر Defer است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند ادامه اجرای یک برنامه را در یک دستگاه به طور موقت، متوقف و در دستگاه دیگر ادامه دهد.

بخش سوم امکان آگاه سازی یا اعلان (Notify) نام دارد. از این به بعد شما قادرید هشدارهای مرکز اطلاع‌رسانی را در دستگاه های دیگر سامسونگ نیز مشاهده کنید. به عنوان نمونه پیغام اخطار کمبود شارژ باطری گوشی همراه خود را روی ساعت هوشمند خود نیز خواهید دید.

این سه قابلیت به صورت ترکیبی با یکدیگر کارخواهند کرد تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

به نظر می‌رسد با این رویکرد جدید، سامسونگ سعی دارد قلمرو خود را گسترش داده و کاربران بیشتری را برای خود دست و پا کند.

آیا سامسونگ می‌تواند با این سیستم جدید شما را مجاب به خریداری کلیه محصولات از یک برند کند؟ فرض کنید تلویزیون، تلفن همراه، تبلت و ساعت مچی هوشمندتان به‌راحتی با یک‌دیگر ارتباط داشته باشند و بتوانید از هر محتوایی روی هریک از دستگاه‌های موردنظر بهره‌مند شوید!!

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها