پرینت سه بعدی اسلحه‌ با قابلیت شلیک گلوله‌ های کالیبر 7.62 میلیمتر ناتو

با پرینتر سه‌بعدی اسلحه واقعی چاپ کنید

تغییراتی در طراحی Beck، اسلحه Call و باکس آرت ژاپنی

با جدیدترین اطلاعات از Mighty No. 9 همراه باشید

جدیدترین اخبار از بازی Mighty No. 9، جزئیات جالب توجهی را برای ارائه در خود دارند: رنگ بندی جدید در طراحی Beck، نتیجه رای گیری برای اسلحه Call و باکس آرت مخصوص کشور ژاپن.
کد خبر: ۷۳۷۱۲۱
با جدیدترین اطلاعات از Mighty No. 9 همراه باشید

به گزارش جام جم کلیک به نقل از گیم‌فا: جدیدترین اخبار از بازی Mighty No. 9، جزئیات جالب توجهی را برای ارائه در خود دارند: رنگ بندی جدید در طراحی Beck، نتیجه رای گیری برای اسلحه Call و باکس آرت مخصوص کشور ژاپن. برای توضیحات دقیق تر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ابتدا نگاهی به تصویر زیر داشته باشید:

رنگ آمیزی جدید Beck

طراحی جدید قهرمان بازی Mighty No. 9 یعنی Beck، در سمت راست وجود دارد و همانطور که مشاهده می کنید، رنگ بندی او دچار تغییراتی شده است. آقای Koji Imaeda به عنوان کارگردان در رابطه با این مسئله گفته اند:

از ابتدای کار با طرز تفکر اینکه چیز کاملا منحصر به فرد و جدیدی را خلق کنیم، ما Beck را طوری کشیدیم که پایه رنگ آن خاکستری خنثی باشد.

مراحل ساخت به پیش رفت و در اواخر کار ما نگاه مجددی به طراحی Beck داشتیم. به عنوان قهرمان بازی که می تواند قدرت هم نوعان خود را دریافت کرده و تغییر شکل دهد، ایده رنگ ما از خنثی بودن به داران بودن تمامی قابلیت ها تغییر کرد … از آنجایی هم که رنگ سفید ترکیبی از تمامی رنگ های نور است، ما فکر کردیم که این رنگ مناسب تر می باشد. به همین دلیل رنگ تغییر کرد.

تصویری که در زیر مشاهده می کنید، نتیجه رای گیری برای اسلحه Call را نشان می دهد. طرح شماره ۱ بیشترین رای را دریافت کرده است:

نظر سنجی اسلحه Call

در آخر هم همانطور که گفته بودیم، باکس آرت نسخه ژاپنی را مشاهده می کنید:

باکس آرت نسخه ژاپنی

عنوان نامبرده برای PlayStation 4 ،Xbox One، PC، PS Vita و ۳DS در بهار ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد.

منبع: گیم‌فا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها