سرانجام شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته محبوب‌ترین محصولش، یعنی بسته نرم‌افزاری آفیس را نیز به‌روز‌رسانی کند.
کد خبر: ۷۳۶۶۶۲
اواخر سال آینده منتظر آفیس ۲۰۱۶ باشید

سرانجام شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته محبوب‌ترین محصولش، یعنی بسته نرم‌افزاری آفیس را نیز به‌روز‌رسانی کند.

باتوجه به تغییرات زیادی که مایکروسافت در آخرین سیستم‌عامل ویندوز ایجاد کرده، به نظر می‌رسد آفیس نیز دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد تا با ویندوز۱۰ هماهنگی کامل پیدا کند.

مایکروسافت اعلام کرده جدیدترین نسخه این بسته نرم‌افزاری با نام آفیس۲۰۱۶ تا نیمه‌دوم ۲۰۱۵ رونمایی خواهد شد. اکنون آخرین نسخه مایکروسافت آفیس که با نام آفیس ۳۶۵ شناخته می‌شود، با به‌روزرسانی‌های متعدد توانسته نظر منتقدان را به خود جلب کند، به طوری که تعداد کاربرانش نسبت به چند ماه گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است. اما نکته ناامیدکننده این‌است که تنها هفت میلیون کاربر از این نسخه استفاده می‌کنند و نزدیک به ۲۵۰ میلیون دستگاه ویندوزی در سراسر جهان هنوز ترجیح می‌دهند از نسخه‌‌های قدیمی‌تر آفیس استفاده کنند. این حقیقت در مورد سیستم‌های ‌عامل ویندوز نیز صدق می‌کند.

شرکت مایکروسافت علاوه بر کار روی آفیس۲۰۱۶ تصمیم گرفته با یک پیشنهاد وسوسه‌کننده، کاربران بیشتری را به استفاده از آفیس۳۶۵ ترغیب کند. این شرکت بتازگی اعلام کرده تمام کسانی که از نسخه قانونی آفیس۳۶۵ استفاده می‌کنند، اجازه استفاده از سرویس نامحدود ابری «وان درایو» را خواهند داشت. این در حالی است که اگر بخواهید از این سرویس نامحدود به طور معمول استفاده کنید باید ماهانه مبلغ 9.99 دلار پرداخت کنید که در طولانی‌مدت رقم بالایی می‌شود.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها