معرفی بازی Zombie Hunter

بازی موبایل: زمانه‌ی برعکس

محتویات جدیدی برای Counter-Strike Nexon: Zombies به انتشار رسید

زامبی ها نو می شوند

به تازگی مطلع شدیم که محتویاتی جدید برای Counter-Strike Nexon: Zombies از هم اکنون در دسترس است. این محتویات جدید، دو گونه جدید از زامبی ها و همچنین Daily Log-in Event جدیدی را به بازی اضافه می کند.
کد خبر: ۷۳۶۲۲۸
زامبی ها نو می شوند

به گزارش جام جم کلیک به نقل از گیم‌فا: به تازگی مطلع شدیم که محتویاتی جدید برای Counter-Strike Nexon: Zombies از هم اکنون در دسترس است. این محتویات جدید به بازی دو گونه جدید از زامبی ها و همچنین Daily Log-in Event جدیدی را اضافه می کند.

Deimos یکی از گونه های زامبی است که توسط هوش مصنوعی هدایت می شود و در حالت Zombie Scenario دیده می شود. این گونه می تواند امواجی را از خود ارتعاش دهد که اسلحه ها را از کار می اندازد.

دومین گونه، گونه Ganymede می باشد که با سرعت بسیار به سمت دشمن یورش می برد و بسیار سخت است که بتوان در مدت زمان مشخص در مقابل این گونه ایستادگی کرد.

علاوه برا اضافه شدن دو کلاس جدید از زامبی ها به بازی، Mass Weapon Give Out Event نیز آغاز شده است. برای آغاز، شما با هر زامبی ای که می کشید حرفی دریافت می کنید که مجموع این حروف شما را برای باز کردن جدول Mass Weapon Give Out یاری می رساند.

با باز کردن هر حرف، تعداد مختلفی از آیتم ها و اسلحه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

عنوان Counter-Strike Zombies به صورت رایگان در استیم قابل بازی می باشد. همچنین تصاویری از این عنوان در دسترس است که در زیر می توانید آنان را مشاهده کرده و از آنان لذت ببرید:

منبع: گیم‌فا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها