صورتتان را اصلاح کنید، محتوای اختصاصی بگیرید!

با خرید خمیر ریش، در بازی Unity لباس باز کنید!

در آستانه‌ی عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed: Unity، شرکت Edge در قراردادی با یوبی سافت، خمیر ریشی را به بازار عرضه کرده که خرید آن موجب باز شدن لباسی مخصوص در بازی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۵۵۵۰
با خرید خمیر ریش، در بازی Unity لباس باز کنید!

جام جم کلیک: یوبی سافت و شرکت آرایشی بهداشتی Edge در یک همکاری جدید خمیر ریشی به بازار عرضه کرده‌اند که در صورت خرید آن، می‌توانید در بازی Assassin’s Creed: Unity به محتوای اختصاصی دست پیدا کنید.

این خمیر ریش‌های خاص که رویشان طراحی آرنو، شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed: Unity انجام شده، با کدهایی ویژه به بازار عرضه می‌شوند که بازیکن می‌تواند با استفاده از آن‌ها، یک شمشیر، زره و باشلق (کلاه مخصوص) برای داخل بازی دانلود کند.

تازه‌ترین قسمت از سری بازی‌های Assassin’s Creed با بحث‌های خاصی همراه بوده است. از یک سو تکنولوژی‌های به کار رفته در این بازی و دقت در پرداختن به جزییات همه را انگشت به دهان گذاشته (بنا به ادعای یوبی سافت این بازی طی 4 سال و با دخالت 10 استودیو تولید شده است)، از سوی دیگر محتواهای مختلفی که پیرامون این بازی عرضه خواهد شد (مانند بازی Assassin’s Creed Chronicles: China، یک بازی دو و نیم بعدی که در تاریخ چین رخ می‌دهد و شخصیت زن دارد)، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به تازگی ویدئوی دیگری نیز برای معرفی این قسمت از بازی به بازار عرضه شده که آرنو، شخصیت اصلی بازی را در فضای جنگ جهانی دوم و در حال استفاده از ماشین گان نشان می‌دهد! یوبی سافت در توضیحی این بخش را مربوط به یکی از عناصر تازه‌ی بازی خواند که شکستی در زمان باعث می‌شود آرنو به فرانسه‌ی زمان جنگ جهانی سفر کرده و حتی در برج ایفل هم مانور بدهد!

گفتنی است که این قسمت از بازی فقط برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و دارندگان کنسول‌های نسل هفتم (PS3, X360) باید به نسخه‌ی خاص خود، با نام Assassin’s Creed: Rogue اکتفا کنند.

حدود یک ماه پیش مشخصات لازم برای اجرای این بازی اعلام شد که داد بسیاری از بازیکنان را درآورده است. آن طور که از این مشخصات برمی‌آید، بسیاری از کاربران برای اجرایش مجبور به تعویض سیستم‌های خود خواهند بود:

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU:

Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD Phenom II x4 940 @ 3.0 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz

RAM:

6 GB

OS:

Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)

Video Card:

NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM)

Sound Card:

Yes

Free Disk Space:

50 GB

سیستم توصیه شده:

CPU:

Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz or better

RAM:

8 GB

OS:

Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required)

Video Card:

NVIDIA GeForce GTX 780 or AMD Radeon R9 290X (3 GB VRAM)

Sound Card:

Yes

Free Disk Space:

50 GB

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها