به کمک Duolingo شما می‌توانید براحتی در هر زمان و مکانی، زبان موردنظر خود را یاد بگیرید. نرم‌افزار دولینگو یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای آموزش زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، دانمارکی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی و هلندی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۳۵۳۱۳
آموزش رایگان زبان‌های مختلف در موبایل و تبلت

آموزش رایگان برای همیشه

عنوان نرم‌افزار: Duolingo

سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس

یادگیری زبان‌های خارجی همواره مورد نیاز کاربران است و با وجود دستگاه‌های هوشمندی همچون تبلت و تلفن همراه و به کمک Duolingo شما می‌توانید براحتی در هر زمان و مکانی، زبان موردنظر خود را یاد بگیرید. نرم‌افزار دولینگو یکی از معروف‌ترین و قدرتمندترین نرم‌افزارهای آموزش زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، دانمارکی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی و هلندی است که کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

هر دوره‌ آموزشی در این نرم‌افزار شامل خواندن، نوشتن، مکالمه، ترجمه و آزمون‌های چندگزینه‌ای است و شما می‌توانید پرونده‌ آموزشی خود را در هر لحظه مشاهده کنید.

با ارائه پاسخ صحیح به آزمون‌ها شما امتیاز کسب می‌کنید و با پاسخ‌های غلط، قلب‌های خود را در برنامه از دست می‌دهید. این نرم‌افزار مورد تائید دانشگاه‌های معتبر است و سال 2013 به‌عنوان نرم‌افزار سال اپل انتخاب شده و یکی از بهترین‌های فروشگاه محصولات گوگل نیز به‌شمار می‌رود.

(لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Google Play (Android): http://goo.gl/fXLxad

App Store (iOS): http://goo.gl/qT6iUN

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
الهام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
۰
۰
بیشتر به درد زبان سوم میخوره
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
۰
۰
با سلام
این برنامه آموزش انگلیسی برای فارسی زبانها نداره . اگه كسی اسپانیایی، دانماركی، ایرلندی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، پرتغالی یا هلندی بلد باشه اونوقت میتونه انگلیسی یاد بگیره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نیازمندی ها