مایکروسافت نرم افزار اوت‌لوک جدیدی برای سیستم عامل مک منتشر کرده است و سایر به‌روزرسانی های آفیس در سال 2015 در دسترس خواهند بود!
کد خبر: ۷۳۴۰۵۳
به‌روزرسانی جدید اوت‌لوک در مک

جام جم کلیک: مایکروسافت نرم افزار اوت‌لوک جدیدی برای سیستم عامل مک منتشر کرده است و سایر به‌روزرسانی های آفیس در سال 2015 در دسترس خواهند بود!

تنها یک دلیل وجود دارد که آخرین نسخه اوت‌لوک مایکروسافت برای OS X پیش از سایر مجموعه های آفیس منتشر شده است:

نرم افزار ایمیل آماده است، اما سایر برنامه‌ها مانند Word و پاورپوینت کاملا تمام نشده‌اند

امروز مایکروسافت نسخه‌ی جدید اوت‌لوک برای مک را منتشر کرده است و تمام مشترکین آفیس 365 می‌توانند آن را دانلود کنند. این شرکت قول داده است که عملکرد و قابلیت اطمینان آن بهبود یافته و بی شک استفاده از آفیس مایکروسافت نگاه و احساس تازه ای به کاربر خواهد داد.

همچنین این شرکت اضافه می‌کند که اوت‌لوک در او.اس.ایکس، ، بیش از انچه انتظار می‌رفت با هریک از کاربران PC ها، وب و برنامه های آفیس آی‌پد در تعامل است .

رابط کاربری با نگاه مدرن‌تری طراحی شده، پیمایش نرم‌تری وجود دارد و چابکی بهبود یافته‌ای در زمان تغییر زبانه ها به‌وجود آمده. این نسخه پشتیبانی کاملی از آفیس 365 و آرشیوهای آنلاین برای جستجو در آرشیو پست الکترونیکی‌تان ارائه خواهد کرد .

اگر به مجموعه برنامه‌های آفیس علاقه دارید می‌باید برای سایر برنامه های آن کمی منتظر بمانید. مایکروسافت قول داده تا نسخه های آزمایشی وُرد، اکسل ، پاورپوینت، و وان‌نوت را در نیمه اول سال 2015 ارائه کند. نسخه مصرف کننده نهایی نیز در نیمه دوم سال به دنبال آن منتشر خواهد شد.

مایکروسافت همچنین افزود:

مشترکان تجاری و مصرف‌کنندگان آفیس 365، نسخه های بعدی را بدون هیچ هزینه اضافه‌ای دریافت خواهند کرد، و ما در همان بازه زمانی یک مجوز دائمی آفیس برای مک منتشر خواهیم کرد

زهره امین‌زاده
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها