به کمک منشی هوشمند جی‌میل، به‌طور خودکار به ایمیل‌های خود پاسخ دهید

پاسخ ایمیل‌های دریافتی را به‌طور خودکار ارسال کنید

افزایش زمان انصراف از ارسال ایمیل‌هایی که اشتباه ارسال می‌شوند

لغو ارسال ایمیل‌ها در جی‌میل

با فعال کردن این قابلیت در جی‌میل می‌توانید از 5 تا 30 ثانیه پس از ارسال ایمیل‌ها آن‌ها را لغو کنید!! به‌این ترتیب ایمیل‌های اشتباه نیز قابل برگشت می‌شوند!
کد خبر: ۷۳۳۵۰۳
لغو ارسال ایمیل‌ها در جی‌میل

جام جم کلیک: یکی از امکانات بسیار مفید جی‌میل قابلیت Undo است. تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده است که یک پیام کوتاه را اشتباهی ارسال کنید؟ گاهی اوقات برای جلوگیری از این ارسال اشتباه می‌توانید سریعا گوشی خود را خاموش کنید! در شرایط مشابه ممکن است این اتفاق برای یک ایمیل رخ دهد! شما قصد دارید توسط یک ایمیل از فردی شکایت کنید اما حواستان پرت می‌شود و در بخش گیرنده، همان فرد موردنظرتان را انتخاب می‌کنید!!!! برگشت زدن ایمیل در بسیاری از سرویس‌ها کاری غیرممکن است و بخواهید یا نخواهید، ایمیل شما ارسال می‌شود.

گوگل با پیش‌بینی این اشتباهات کاربران قابلیت Undo (بازگشت) را به سرویس ایمیل خود یعنی جی‌میل اضافه کرده است. به کمک این قابلیت هنگامی که ایمیلی را ارسال می‌کنید پیغام هشداری در بالای صفحه به شما نمایش داده می‌شود و تا چند ثانیه زمان دارید تا با کلیک روی Undo ارسال ایمیل را لغو کنید. گوگل تا زمانی که این هشدار روی صفحه باشد از ارسال ایمیل خودداری می‌کند و پس از اتمام زمان مشخص شده، عملیات ارسال را آغاز می‌کند.

در حالت پیش‌فرض زمان اختصاص یافته برای جبران اشتباهات ایمیلی در جی‌میل 5 ثانیه است! برخی از کاربران دوست دارند این زمان را افزایش دهند تا چنانچه در 5 ثانیه اول متوجه اشتباه خود نشدند همچنان بتوانند مانع از ارسال ایمیل شوند. این زمان تا 30 ثانیه قابل افزایش است و برای افزایش آن می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1- با مراجعه به سرویس جی‌میل، به محوطه کاربری خود وارد شوید.

2- از بالا- سمت راست صفحه روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده کوچک است کلیک کرده و از منوی به‌نمایش درآمده Settings را انتخاب کنید.

3- در حالت پیش‌فرض بخش General برای شما به‌نمایش درخواهد آمد اما چنانچه به هر دلیلی این تب برای شما فعال نبود به تب General مراجعه کرده و در بخش Undo Send پس از اطمینان از فعال بودن علامت چک‌مارک کنار گزینه‌ی Enable Undo Send روی منوی مقابل آن کلیک کرده و یکی از زمان‌های 5،10،20 و 30 را انتخاب کنید.

4- در پایان با کلیک روی Save Changes تغییرات را ذخیره کنید.

توجه: چنانچه گزینه‌ی Undo Send در تب General وجود نداشت ابتدا به تب Labs مراجعه کرده، گزینه‌ی Undo Send را پیدا کرده و آن را Enable کنید. با کلیک روی Save changes و مراجعه مجدد به تب General این گزینه را مشاهده خواهید کرد.

امیر عصاری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شجاع
Germany
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
۰
۰
قدیمی بود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها