کورتانا دیگر یک طفل نوپا و پر از اشتباه نیست

دستیار صوتی مایکروسافت به بلوغ رسید

از حالا به بعد هر روز که از خواب بیدار می‌شوید کورتانا (Cortana) درخدمت شماست و همانند یک منشی حرفه‌ای جلسات امروزتان را به شما یادآوری می‌کند. کورتانا لحظه‌به‌لحظه آب و هوا را پیش بینی می‌کند، پس پیشنهاد می‌کنیم اگر کورتانا گفت امروز هوا بارانی خواهد شد چترتان را فراموش نکنید
کد خبر: ۷۳۲۵۷۷
دستیار صوتی مایکروسافت به بلوغ رسید

جام جم کلیک: از حالا به بعد هر روز که از خواب بیدار می‌شوید کورتانا (Cortana) درخدمت شماست و همانند یک منشی حرفه‌ای جلسات امروزتان را به شما یادآوری می‌کند.
کورتانا لحظه‌به‌لحظه آب و هوا را پیش بینی می‌کند، پس پیشنهاد می‌کنیم اگر کورتانا گفت امروز هوا بارانی خواهد شد چترتان را فراموش نکنید.

چنانچه هنگام رفتن به سرکار است نگران ترافیک هستید با داشتن کورتانا ترافیک آنلاین و انتخاب بهترین مسیر برای رانندگی در دستان شماست.

دیگر برای امروز کار کافی است و وقت برگشتن به خانه رسیده است، قرار شامتان با دوست قدیمتان و وضع آب و هوا و مسیر رانندگی همانند صبح، همه و همه بر عهده کورتانا است.

ابداع این سیستم صوتی کارآمد از کمپانی بزرگی مانند مایکروسافت بر می آید. کورتانا دیگر یک طفل نوپا و پر از اشتباه نیست. این دستیار هم اکنون به بلوغ رسیده است و فراموش نکنید که برای تجربه‌ی آن به یک گوشی مجهز به ویندوز فون احتیاج دارید.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها