اجرایی شدن هرچه سریع‌تر سیستم ارتباط هوشمند بین خودروهای درحال حرکت

به زودی ماشین‌ها با یکدیگر سخن می‌گویند

به زودی پلیس شهر نیویورک به آخرین تجهیزات مقابله با جرایم مجهز خواهد شد در این طرح همه 35000 پلیس NYPD به گوشی های هوشمند و حدود 6000 خودرو پلیس به تبلت های با مقاومت فیزیکی بالا با سیستم عامل ویندوز مجهز خواهند گردید.
کد خبر: ۷۳۲۵۴۱
به کارگیری سیستم عامل ویندوز فون جهت دستگیری مجرمان

جام جم کلیک: به زودی پلیس شهر نیویورک به آخرین تجهیزات مقابله با جرایم مجهز خواهد شد در این طرح همه 35000 پلیس NYPD به گوشی های هوشمند و حدود 6000 خودرو پلیس به تبلت های با مقاومت فیزیکی بالا با سیستم عامل ویندوز مجهز خواهند گردید. این طرح قسمتی از برنامه پلیس این شهر با نام (افزایش قابلیت جستجوی سریع) به ارزش 160میلیون دلار است. در این طرح از شبکه اینترنت موبایل برای دسترسی به اطلاعات سرور دپارتمان پلیس نیویورک بهره گرفته خواهد شد.

یکی از قابلیت های مهم این پروژه این است که وقتی شما با پلیس تماس می‌گیرید در فاصله زمانی حضور پلیس از محل وقوع جرم، پلیس قادر خواهد بود اطلاعات مفیدی در مورد شما و سابقه جنایی شما از اینترنت استخراج کند در نتیجه با آمادگی بیشتری در محل وقوع جرم حضور خواهد یافت.

در مراسم شروع به کار این پروژه شهردار نیویورک Bill de Blasio حضور داشت وی اینطور توضیح داد که به زودی پلیس این شهر از تبلت های با مقاومت فیزیکی بالا با سیستم عامل ویندوز استفاده خواهد کرد و احتمالاً سال آینده این تبلت ها قابلیت اسکن اثر انگشت نیز خواهند داشت.

وی این طور اضافه می کند که این پروژه پیش از این بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل آندورید مورد آزمایش قرار گرفته بود، و قادر به جستجوی یک فرد بر اساس نام بود.

از شواهد موجود این طور استنباط می شود که پلیس نیویورک ویندوز فون را جایگزین مناسب تری نسبت به آندروید برای پروژه مذکور خود یافته است.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها