چگونه فایل‌ها را بین رایانه‌های مک و ابزارهای آی.او.اس انتقال دهیم؟پلی میان آی‌دیوایس‌ها

روش انتقال فایل‌ها بین رایانه‌های مک و ابزارهای آی.او.اس

سرویس تشویقی گوگل برای انتقال اپلی‌ها به اندروید

سوییچ گوگل برای اثاث‌کشی به اندروید

گوگل وب سایتی به راه انداخته است به نام (SWITCH) که هدفش آموزش دارندگان آی‌فون و آی‌پد است تا بتوانند به راحتی اطلاعات دستگاه‌هایشان را به دستگاه‌های مبتنی برسیستم عامل اندروید منتقل کنند
کد خبر: ۷۳۰۳۳۹
سوییچ گوگل برای اثاث‌کشی به اندروید

جام جم کلیک: گوگل برای تشویق دارندگان گوشی ها و تبلت های اپل و ... که قصد تغییر اکوسیستم و انتقال به اکوسیستم اندروید دارند راهنمای دسترسی سریع منتشر کرده است.

گوگل وب سایتی به راه انداخته است به نام (SWITCH) که هدفش آموزش دارندگان آی‌فون و آی‌پد است تا بتوانند به راحتی اطلاعات دستگاه‌هایشان را به دستگاه‌های مبتنی برسیستم عامل اندروید منتقل کنند.

http://www.android.com/switch

این وب سایت در اصل یک دستورالعمل است و درآن به دارندگان دستگاه‌های اپل توضیح می دهد که چگونه عکس ها، موزیک ها و همین طور دفترچه تلفن را به گوشی های اندروید خود منتقل کنند. درضمن کمک می کند تا چگونه برنامه های مشابه اپل را در فروشگاه های اینترنتی بیابند.

شرکت های اپل و گوگل مدت هاست که با هم جنگ لفظی دارند و این درگیری به میان خریداران دستگاه های آنها نیز منتقل شده است به نحوی که هر طرف، طرف دیگر را سرزنش می‌کند.

شرکت اپل در رویداد ویژه خود که هفته گذشته برگزار گردید اندروید را متهم کرد که بخاطر یکسان نبودن نسخه این سیستم عامل در همه دستگاه هایش باعث بروز مشکلاتی برای استفاده کنندگان آن شده است. در مقابل گوگل از ویژگی ها و مزایای اندروید می‌گوید و معتقد است دستگاه‌های مبتنی بر اندروید از این ویژگی ها بهره می‌برند.

براساس آخرین گزارش وب سایت Comsore که ماه گذشته انتشار یافت سهم اندروید گوگل 51 درصد در مقابل سهم 42 درصدی اپل در بازار آمریکا است.

ماه گذشته شرکت اپل نیز چنین حرکتی انجام داده بود و راهنمایی در سایت خود برای استفاده کنندگان دستگاه های اندروید قرار داده بود تا آنها بتوانند به سادگی اکوسیستم خود را به iOS تبدیل کنند.

تاکنون هیچکدام از شرکت های اپل و گوگل جواب مشخصی به حرکت های یکدیگر نداده اند.

جام جم کلیک
مهدی روانبخش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها