رضا ولی‌اللهی از بروجرد: هر بار که رایانه محل کار (دفتر اسناد رسمی) را روشن می‌کنم، هشدار You may be a victim of software counterfeiting روی صفحه‌ نمایش داده می‌شود. برای حذف آن باید چه کاری انجام دهم؟
کد خبر: ۷۲۹۹۸۶
پرسش و پاسخ: رضا ولی‌اللهی از بروجرد

رضا ولی‌اللهی از بروجرد: هر بار که رایانه محل کار (دفتر اسناد رسمی) را روشن می‌کنم، هشدار You may be a victim of software counterfeiting روی صفحه‌ نمایش داده می‌شود. برای حذف آن باید چه کاری انجام دهم؟ حدود دو هفته پیش ویندوز اکس‌پی همراه آنتی ویروس نود32 روی رایانه نصب شده است، اما هرچند دقیقه یک بار پیغام An error occurred while downloading update files نمایش داده می‌شود.

کلیک: بسیاری از ویندوزهای نصب شده روی رایانه‌های کاربران ایرانی کپی است. برای رفع محدودیت‌های نسخه‌های کپی باید ویندوز را کرک کرد. به احتمال زیاد ویندوز شما بدرستی کرک نشده است. می‌توانید با جستجو در گوگل، کرک ویندوز نصب‌شده روی دستگاه را دانلود و با اجرای آن، ویندوز را کرک کنید تا پیغام ذکر شده حذف شود.

در مورد پرسش دوم نیز این خطا مربوط به آنتی‌ویروس نود 32 است. در صورتی‌که برنامه‌ ذکر شده نتواند به سرورهای خود برای به‌روزرسانی متصل شود، این خطا به‌ نمایش درخواهد آمد. اگر از ارتباط اینترنتی دستگاه اطمینان دارید، ‌باید پس از ورود به تنظیمات نرم‌افزار، بخش Proxy Server Setup را پیدا کرده و مطمئن شوید در بخش سرور، عبارتی وارد نشده باشد.

توجه: اگر اینترنت شما از طریق سرور پراکسی برقرار است، ‌باید سرور پراکسی را در این بخش نیز وارد کنید تا دسترسی نود 32 به اینترنت فراهم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها