راه‌کار گوگل برای پاک‌سازی نوارابزارهای نصب شده روی کروم

رهایی از مزاحمان کروم

نرم‌افزار Software Removal Tool محصول جدیدی از گوگل است که شما را قادر می‌سازد تا برنامه‌ها، افزونه‌ها و سایر بدافزارهای مخربی که موجب بروز اختلال در عملکرد مرورگر کروم می‌شوند را جستجو کرده و آن‌ها را حذف کنید
کد خبر: ۷۲۶۸۵۴
رهایی از مزاحمان کروم

جام جم کلیک: امروزه اکثر کاربران با نوار ابزارهای مزاحمی که روی مرورگرها نصب می‌شوند کاملا آشنا هستند. در برخی موارد این نوار ابزارها جستجوی پیش‌فرض مرورگر را تغییر می‌دهند و در برخی موارد نیز صفحات تبلیغاتی بسیاری را برای شما به‌نمایش درآورده یا حتی شما را به سایت‌های حاوی کدهای مخرب هدایت می‌کنند.
گوگل هم همچون بسیاری از کاربران مرورگرها با این نوارابزارهای مزاحم آشنا است و این آشنایی سبب شده است تا گوگل به فکر چاره‌ای برای رهایی از دست این مزاحمان بیافتد.

نرم‌افزار Software removal tool محصول جدیدی از گوگل است که شما را قادر می‌سازد تا برنامه‌ها، افزونه‌ها و سایر بدافزارهای مخربی که موجب بروز اختلال در عملکرد مرورگر کروم می‌شوند را جستجو کرده و آن‌ها را حذف کنید.

این نرم‌افزار می‌تواند آخرین گزینه برای رهایی از نوارابزارهای مزاحم روی مرورگر کروم به‌شمار برود و در شرایطی استفاده از آن توصیه می‌شود که به‌راحتی قادر به حذف نوارابزار یا سایر ابزارهای مزاحم نباشید و تصمیم به نصب مجدد ویندوز گرفته باشید.

نرم‌افزار فوق عملیات پاک‌سازی را در دو مرحله به اجرا درمی‌آورد.

مرحله‌ی اول شامل اسکن رایانه به‌دنبال نوارابزارها و سایر ابزارهای مخربی است که روی سیستم‌عامل نصب شده‌اند و موجب اختلال در عملکرد کروم می‌شوند.
مرحله‌ی دوم که می‌توانید از اجرای آن صرف‌نظر کنید شامل غیرفعال کردن افزونه‌ها، بازنشانی تنظیمات مرورگر، پاک‌سازی حافظه‌های کش و کوکی‌ها و سایر تنظیمات مربوط به مرورگر است.

ممکن است شما در اغلب موارد نیازی به استفاده از این ابزار نداشته باشید اما گاهی اوقات این ابزارهای مزاحم روی رایانه‌ی دوستان و آشنایان شما نصب می‌شوند و هنگام بروز مشکلات نیز از شما برای رفع آن کمک می‌خواهند. در این شرایط می‌توانید به‌راحتی مشکل را رفع کنید و با آموزش استفاده از نرم‌افزار، روش حل مشکل را به ایشان نیز آموزش دهید.

دانلود نرم‌افزار Chrome Software Removal Tool

نویسنده: امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها