مایکروسافت امکانات تازه‌ای را به موتور جستجوی بینگ خود افزوده تا آن را هوشمندتر کرده و جستجوی برخی عبارات و اصطلاحات خاص را از طریق آن تسهیل کند
کد خبر: ۷۰۶۳۶۳
مایکروسافت امکانات تازه‌ای را به موتور جستجوی بینگ خود افزود

با افزوده شدن قابلیت جستجوی عبارات و اصطلاحات خاص در بینگ این موتور جستجوی اینترنتی شباهت بیشتری با انسان پیدا کرده و کاربر تصور می کند در حال مکالمه با آن است تا در حال تعامل با یک ماشین غیرهوشمند.

در نسخه به روز شده بینگ می‌توان سوالات متنوعی را به همان شکلی که از یک انسان پرسیده می شود، مطرح کرد. از این طریق دیگر نیازی به تکرار یک سوال برای رسیدن به پاسخ یا طرح آن به شیوه های غیرمستقیم یا با استفاده از کلیدواژه ها وجود ندارد.

به عنوان مثال اگر کاربری در جستجوگر بینگ تایپ کند: چه کسی فلان کتاب را نوشت؟ نام وی در بالای صفحه به نمایش درمی آید و اگر بلافاصله سوال شود این نویسنده در چه شهری متولد شد مجددا نام آن شهر و کشور مربوطه به نمایش درمی آید.

مایکروسافت می گوید پاسخ به این سوالات از طریق ترکیب ابزار درک مکالمات با پایگاه داده اختصاصی این شرکت صورت گرفته که حاوی اطلاعات جامعی در مورد افراد، اماکن، اشیا و … است.

در عین حال گوگل هم در تلاش است تا درک مکالمات و سوالات طبیعی مطرح شده از سوی افراد را ساده تر کند و از این طریق این جستجوگر را طبیعی تر کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها