گفت‌وگو با صادق ملک شهمیرزادی، باستان‌شناس پیشکسوت

باستان‌شناسی اعتیادآور است

چهارمین نشست همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق با عنوان «مشترکات باستان‌شناسی در ایران و عراق» در کتابخانه ملک برگزار می شود.
کد خبر: ۷۶۵۴۸۷
بررسی مشترکات باستان‌شناسی میان ایران و عراق

چهارمین نشست همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق با عنوان «مشترکات باستان‌شناسی در ایران و عراق» روز شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

«مشترکات باستان‌شناسی در ایران و عراق»، چهارمین نشست از مجموعه نشست‌های همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق است که با کوشش و همکاری مجمع ذخائر اسلامی، موسسه تاریخ علم و فرهنگ (قم- ایران) و کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

در این نشست، دکتر «یونس نوربخش» رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، «مزدک شهراد» دانشجوی دکترای باستان‌شناسی، دکتر «رحیم ولایتی» رییس موسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران و «حمید خانعلی» دانشجوی دکتری باستان‌شناسی دانشگاه تهران سخنرانی خواهند کرد.

در کنار این نشست، نمایشگاه میراث مشترک ایران و عراق به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شده است که بخشی از نخستین همایش بین‌المللی میراث مشترک ایران و عراق به شمار می‌آید.

این نمایشگاه از روز پنج‌شنبه 18 دی 1393 خورشیدی در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافته و در آن جلوه‌هایی از میراث مشترک ایران و عراق به روایت آثار کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش درآمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها