انتقاد شدید تیرانداز المپیکی پس از خط خوردن

برخورداری: با من غرض‌ شخصی دارند

تیرانداز المپیکی ایران با انتقاد از انتخاب نشدنش برای اعزام به مسابقات جهانی مونیخ اعلام کرد که با شرایط موجود دیگر به اردوی تیم ملی نخواهد آمد.
کد خبر: ۵۵۲۴۷۷
برخورداری: با من غرض‌ شخصی دارند


ابراهیم برخورداری با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی در مونیخ گفت: وقتی که چاوا به عنوان سرمربی در تیم ملی تپانچه بود، نمی خواست که من در تیم ملی باشم و بعد از آن که این مربی رفت و آقای نجفی در کادر فنی تیم ملی قرار گرفت به من گفتند که به اردوی تیم ملی بیاییم. من هم گفته بودم که نمی‌توانم محل کارم را ترک کنم. حتی فدراسیون پیش از المپیک سعی کرده بود که این مشکل را برطرف کند، اما موفق نشد. چطور انتظار دارند من به تنهایی این مشکل را حل کنم؟
وی ادامه داد: در نهایت قبول کردند که در رکوردگیری‌های تیم ملی شرکت کنم که من از پنج رکوردگیری در چهار رکوردگیری شرکت کردم و حتی ابتدا دو نفر را برای اعزام به این مسابقات انتخاب کرده بودند، اما پس از آن گفتند که به دلیل مشکلات مالی تنها صفاری به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.
برخورداری خاطر نشان کرد: این در شرایطی است که من از فرودین سال 91 تاکنون در 12 مسابقه که حضور داشته‌ام در رشته تپانچه بادی میانگین رکوردهایم 576.2 بوده است و حتی رکورد المپیک خود را هم در این میانگین محاسبه کرده‌ام، این در شرایطی است که میانگین رکوردهای سپهر صفاری در این مدت 572.6 بوده است.
برخورداری به ایسنا گفت: همچنین در رشته تپانچه 50 متر هم در این مدت صفاری میانگین رکوردهایش 540.3 بوده و من به صورت میانگین امتیاز 550.5 را کسب کرده‌ام.
وی درباره این که مربی تیم ملی عنوان کرده او نتوانسته سقف رکورد مورد نظر را در رکوردگیری کسب کند، گفت: در 13 سالی که برای تیم ملی تیراندازی کرده‌ام تنها یک بار توانسته ام نمره مورد نظر فدراسیون را بزنم که آن هم منجر به کسب سهمیه المپیک شد. حالا چگونه است که آنها انتظار دارند هر چند وقت یکبار بتوان چنین رکوردی را زد.
برخورداری افزود: زمانی که دلیل انتخاب نشدنم را از رییس کمیته‌ فنی جویا شدم، آقای آجورلو عنوان کرد که 90 درصد تصمیمات مربوط به تیم ملی تپانچه را کمیته‌ فنی می‌گیرد در حالی که این موضوع برای تیم ملی تفنگ وجود ندارد و چون لازلو یک مربی خارجی است، اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.
این ملی‌پوش تاکید کرد: رییس کمیته‌ فنی عنوان کرده است که چون جو را بر هم می زنم و باعث متشنج شدن شرایط می شوم و وارد حاشیه شده ام من را انتخاب نکرده‌اند. همچنین گفته اند که در رکوردگیری‌ها شرکت نکرده ام و به اردوها نیامده‌ام.
برخورداری گفت: اگر بحث اردو را می‌گویند این گونه نیست که من نخواهم به اردو بیایم، بلکه نیامدنم در اختیار خودم نیست. اگر فدراسیون این مشکل را برطرف کند، دیگر مشکلی برای حضور در اردو ندارم. همچنین رکوردگیری‌هایی که در آن شرکت کرده‌ام همان تعدادی است که سپهر صفاری در آن حضور داشته است.
تیرانداز المپیکی ایران تصریح کرد: بحث حاشیه‌ها را مطرح می‌کنند در صورتی که من حاشیه‌ای به وجود نیاورده ام و تنها گلایه ای از فدراسیون داشتم که "چرا وقتی مشکلات مالی وجود دارد مسابقات جایزه بزرگ برگزار می‌کنند تا یک تیرانداز به خاطر مشکلات مالی نتواند به مسابقات برون مرزی اعزام شود."برخورداری افزود: اینها غرض‌ورزی‌های شخصی آقای آجورلو است. می‌گویند سن من بالا رفته ، در حالی که به شوخی به آقای آجورلو گفتم که حتی یک موی سپید هم در سر من نیست ، چطور این را مطرح می‌کنید. آیا پرونده‌ من به عنوان یک ورزشکار ملی بسته شده است؟ اصلا بحث سن در رشته تیراندازی مطرح نیست، به طوری که قهرمانان المپیک تا پنج دوره در این بازی‌ها شرکت می‌کنند. اما چگونه است که چنین موضوعاتی را درباره سن و سال تیراندازان مطرح می‌کنند؟
برخورداری خاطر نشان کرد: متاسفانه با این شرایطی که وجود دارد دیگر به اردوی تیم ملی نمی‌روم و علی‌رغم این که خوب تیر می‌زنم، هیچ حمایتی از من صورت نمی گیرد. برایم جالب است که کمیته‌ فنی می‌گوید سنم بالا رفته است، این‌ها نشان می‌دهد که آنها هیچ اطلاعی از تیراندازی ندارند. این افراد خودشان تاکنون در مسابقات جهانی هیچ تیری نیانداخته‌اند، پس ادعای چه چیزی را می‌کنند و راجع به یک تیرانداز المپیکی نظر می‌دهند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها