به دلیل اعتراض به داور در یک دیدار دوستانه؛

خدابخشی در آستانه حذف از تیم ملی تکواندو

تکلیف مهدی خدابخش برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی تکواندوی بزرگسالان ایران پس از برگزاری نشست کمیته فنی مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۴۱۹
خدابخشی در آستانه حذف از تیم ملی تکواندو

تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران در جریان مبارزه دوستانه با تیم ملی جمهوری آذربایجان در نشانه اعتراض به داوری کلاه خود را در شیاپچانگ به زمین کوبید.
همین امر سبب شد تا وی یکروز اجازه تمرین پیدا نکند اما با نظر سرمربی تیم ملی فعلا در تمرینات حضور خواهد داشت تا کمیته فنی درخصوص این تکواندوکار جوان تصمیم گیری کند.
ˈمرتضی کریمیˈ در این خصوص به ایرنا گفت: در این هفته نشست کمیته فنی را برگزار می کنیم و در مورد حرکت نامناسب این تکواندوکار تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی افزود: هرتصمیمی که اعضای کمیته فنی اتخاذ کنند برای من قبال احترام است چراکه همواره به نظر جمع احترام گذاشته ام.
کریمی عنوان کرد: خدابخش تکواندوکار جوانی است و در آغاز راه قرار دهد و اگر بخواهد در همین ابتدای دنیای قهرمانی اش بی اخلاقی کند در آینده کنترلش سخت خواهد بود و اعتقاد دارم باید برای این رفتارش جریمه شود. برای کادر فنی تیم ملی تکواندو اخلاق از همه چیز مهمتر است.
وی در پاسخ به این سوال که در صورت کنار رفتن خدابخش تکواندوکار جدیدی به تیم ملی اضافه خواهد شد؟ گفت: نفرات خوب در اردو زیاد داریم و می توانیم از نفرات دیگر اوزان در وزن هفتم استفاده کنیم.
کریمی در پایان اعلام کرد که اردوی فعلی تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات بین المللی اسپانیا(10 اردیبشهت ماه) ادامه می یباد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها