دو تیم یکسان بازی کردند

بنگر: فحش ندادند باید تعجب کنیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر روزی به استادیومی رفتیم و به ما فحش ندادند باید تعجب کنیم.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۸
بنگر: فحش ندادند باید تعجب کنیم



وی افزود: ما می‌توانستیم تا دقیقه 120 بازی را ببریم و به نظرم در کل بازی متعادل بود و دو تیم یکسان بازی کردند که خوشبختانه ما باهوش‌تر بودیم.
بنگر در پاسخ به این سؤال که چرا همیشه باید به بازیکنان مدافع تیم پرسپولیس در شهرستان‌ها حتی سیدجلال حسینی که خودش یک شمالی است بی‌احترامی شود، گفت: این مسئله دیگر عادی شده و طبیعی است اگر یک روز پایمان را در استادیومی گذاشتیم و به ما فحش ندادند باید تعجب کرد. ذوب‌آهن با یک تیم دیگر بازی دارد به پرسپولیس فحش می‌دهند شما در تهران دیدید که چه بلایی سر من آمد و حالا هم نوبت بنده خدا سیدجلال بود.
وی افزود: هر جا می‌رویم متأسفانه این فحش‌ها هست و نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد درست شود.
بنگر در خصوص رویارویی با سپاهان در فینال جام حذفی نیز تأکید کرد: سپاهان تیم بسیار خوبی است اما دوست داشتیم به استقلال برخورد کنیم چون اگر با آبی‌پوشان برخورد می کردیم با یک برد می‌توانستیم کمی از ناکامی‌های پرسپولیس در لیگ برتر را جبران کنیم ولی نشد الان هم مقابل سپاهانی بازی داریم که تیم بسیار خوبی است ان‌شاءالله بازی را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.
بنگر در پایان در پاسخ به سؤالی که خیلی معتقدند داماش از پرسپولیس برتری داشت، به فارس گفت: داماش در زمین خودش بازی می‌کرد مطمئن باشید اگر این بازی در زمین ما بود  تا دقیقه 90 هم نمی‌کشید آنها در زمین خودشان روان‌تر از ما بازی کردند و فقط موضوع همین بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها