دایی : دخترم من را با تجربه تر کرد

آرزوی دایی برا ی بازگشت به تیم ملی!

سرپرست تیم فوتبال راه آهن:

مذاکره دایی با تیم عراقی شایعه است

زندی گفت: مذاکره یک تیم عراقی به علی دایی سر مربی راه آهن شایعه است چرا که سال گذشته نیز این شایعات را پیرامون دایی و تیم ملی عراق به وجود آوردند.
کد خبر: ۵۵۲۱۶۲
مذاکره دایی با تیم عراقی شایعه است


رستم زندی گفت: علی دایی یک مربی حرفه ای است و تا پایان  قراردادش در تیم راه آهن می ماند و با هیچ تیمی مذاکره نخواهد کرد.
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای قصد دارند در این بازی های باقیمانده لیگ برتر برای ما مشکل ساز شوند و این پیشنهادات را عنوان می کنند چرا که دایی یک مربی حرفه ای است و تا پایان قرار دادش این کار را نمی کند.
وی در مورد مذاکره با چند بازیکن پرسپولیس به باشگاه خبرنگاران گفت: دایی معتقد است من هنوز با راه آهن برای فصل آینده قرار داد نبسته ام چطور می توانم بازیکنان فصل بعد را انتخاب و مذاکره کنم.
زندی افزود: ما تمام تمرکزمان را برای بازی های باقیمانده می گذاریم و مذاکره با دایی را نیز به پایان فصل موکول خواهیم کرد و دایی نیز تمایل ندارد قبل از پایان فصل در مورد فصل بعد تصمیم گیری کند.
وی افزود: متاسفانه سهمیه آسیا را از دست دادیم و امسال نمی توانیم در آسیا حضور داشته باشیم اما برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری خواهیم داشت تا راه آهن راد به جایگاه واقعی اش برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها