مشهد میزبان خوبی برای فینال جام حذفی است

شیرینی: به اصرار سپاهانی ها مشکوک هستم

با برتری 6 بر 4 برابر داماش

پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید

پرسپولیس با شکست داماش در ضربات پنالتی به فینال رقابت های جام حذفی راه پیدا کرد.این تیم با 5 مقام قهرمانی در این سری از بازی ها ، دیدار نهایی حذفی را با تیم سپاهان برگزار می کند.
کد خبر: ۵۵۱۹۴۴
پرسپولیس به فینال جام حذفی رسید

تیم‌های فوتبال داماش و پرسپولیس  در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 امین متوسل زاده در دقیقه 71 برای داماش گلزنی کرد و محمد نوری در دقیقه 82 گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

 بخاطر حساسیت بازی و همچنین کیفیت بد زمین چمن مصنوعی ورزشگاه، در نیمه اول بازیکنان دو تیم بازی چندان دلچسبی را به نمایش نگذاشتند و دروازه دو تیم مورد خطر جدی واقع نشد. مهمترین موقعیت بازی را غلامرضا رضایی در دقیقه 8 بدست آورد که توپ را در زاویه بسته به دروازه‌بان داماش کوبید. علی کریمی و محمد نوری نیمه اول نیمکت نشین بودند.

 در نیمه دوم و با حضور علی کریمی در زمین به جای پروویچ، مسابقه سرعت بیشتری گرفت و سرخپوشان بازی روان‌تری را به نمایش گذاشتند. با این حال داماش گیلان فشار خود را روی دروازه پرسپولیس بیشتر کرد و در دقیقه 71 موفق شد با ضربه سر امین متوسل زاده که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، گل برتری را به ثمر برساند.

 یحیی گل‌محمدی که تیمش را بازنده می‌دید، رضا حقیقی را از میدان بیرون کشید و محمد نوری را به جای او به زمین فرستاد. تعویض سرمربی پرسپولیس در دقیقه 81 به ثمر نشست و سرخپوشان موفق شدند گل تساوی را با شوت نوک پای نوری که تا محوطه شش قدم داماش جلو رفته بود، وارد دروازه حریف کنند.

 تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه کار بی ثمر ماند. البته بازی در دقایق پایانی به خاطر برخورد بازیکنان به جنجال کشیده شد و حدود یک دقیقه متوقف شد.

در پانزده دقیقه وقت اول اضافی حادثه ای روی دروازه ها اتفاق نیفتاد و دو تیم با احتیاط بیشتری کار در این وقت را به پایان رساندند.در وقت دوم باز هم تلاش تیم ها نتیجه ای نداد و کار با ثبت همان تساوی یک بر یک در وقت های معمولی به ضربات پنالتی کشیده شد.

اولین پنالتی را پرسپولیس با هادی نوروزی به ثمر رساند. اولین زننده پنالتی داماش ، ابوذر رحیمی بود که توپ را به دیرک دروازه کوبید.حسین ماهینی پرسپولیس را 2 بر صفر پیش انداخت.حسین آبشک از داماش این نتیجه را به 2 بر یک تغییر داد.سید جلال حسینی از پرسپولیس نقطه مرکزی را نشانه گرفت و توپ را به تور چسباند.چاووشی از داماش اما دوباره فاصله را به یک پنالتی رساند.علی کریمی بر خلاف جهت حرکت رودباریان توپ را وارد دروازه داماش کرد.حسین ابراهیمی ضربه خود را وارد دروازه کرد تا پرسپولیس همچنان  4 بر 3 برتری خود را حفظ کند.آخرین پنالتی پرسپولیس را کریم انصاریفرد به ثمر رساند تا به این ترتیب سرخپوشان در مجموع با برتری 6 بر 4 بازی را به نفع خود خاتمه دهند.  
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها