هفته بیست و یکم لیگ دسته اول؛

پیکان بازی بزرگ را به راهیان باخت

مدیر عامل صنعت نفت آبادان:

سقوط صنعت نفت را پیش بینی می کردم

مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت : سقوط صنعت نفت آبادان به لیگ دسته یک از چند هفته قبل کاملاً مشخص بود واگر بازی با مس کرمان را هم می برد یم باز هم شانسی برای ماندن در لیگ برتر را نداشتیم .
کد خبر: ۵۵۱۸۲۱
سقوط صنعت نفت را پیش بینی می کردم

غلامحسین گودرزی، مدیر عامل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: حدود 18هفته است که صنعت نفت آبادان به پایین جدول سقوط کرده و شرایط هم طوری رقم خورده بود تا در انتهای جدول باقی بمانیم .
وی ادامه داد : اگر بازی دیروز با مس کرمان را هم می بردیم باز هم شانس ماندن در لیگ را از دست داده بودیم .
وی افزود : یکی از دلایل اصلی سقوط صنعت نفت آبادان به لیگ دسته یک کادر فنی ضعیفی بود که از ابتدای فصل تا الان هدایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده داشتند .
گودرزی بیان داشت : من به عنوان مدیر صنعت نفت از مدتها پیش می دانستم که از لیگ برتر حذف خواهیم شد و به همین دلیل برنامه ریزی جدیدی را از اوایل اسفند آغاز کردیم تا بتوانیم تا فصل آینده به لیگ برتر راه پیدا کنیم .
گودرزی درباره وضعیت کادر فنی فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون به برنامه ریزی های انجام شده قصد تعویض کادر فنی تیم را داریم. درحال مذاکره با چند تن از مربیان صاحب نام فوتبال هستیم تا هدایت تیم را برعهده یکی از آنها قراردهیم تا در سال آینده در لیگ دسته یک به موفقیت دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها