رییس فدراسیون تیراندازی با تشریح برنامه تیراندازی در سال جدید تاکید کرد که ایران برای برگزاری مسابقات آسیایی در تهران با مشکل مهمات روبرو نیست اما برای تمرین ملی پوشان با کمبود فشنگ روبروست، این در شرایطی است که فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری مسابقات بسیار محدود است و باید در زمان باقی مانده عقب افتادگی پیش آمده جبران شود.
کد خبر: ۵۵۱۵۸۰
تا پایان فروردین مهمات به تیراندازان می‌رسد


سید مهدی هاشمی درباره برنامه این فدراسیون در سال جدید اظهار کرد: هر چند در سال گذشته با سختی های زیادی در فدراسیون تیراندازی روبرو بودیم اما دستاوردهای خوبی هم کسب کردیم و نتایج ارزشمندی حاصل شد. ما سال مهمی را در پیش رو داریم و باید تلاش شود که بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و امیدوارم مشکلات موجود در بخش پشتیبانی از ورزش کشور مرتفع شود.
به گزارش ایسنا ، وی اضافه کرد: یکی از مهمترین رویدادهای پیش رو در سال جدید میزبانی مسابقات آسیایی است که در چهار رشته در مهرماه برگزار خواهد شد و در حاشیه این رقابت ها هم دوره آموزشی آکادمی تیراندازی و برگزاری هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا را خواهیم داشت که روسای هیات های تیراندازی سایر کشورها به تهران سفر خواهند کرد.

هاشمی با بیان این که مسابقات آسیایی در تهران برای تیراندازی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: ملی پوشان باید آمادگی لازم را داشته باشند تا در این مسابقات بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند و باید با حداقل هزینه حداکثر دستاوردها را داشته باشیم. ما در اعزام های خود به دلیل هزینه های سنگین مجبور هستیم که تعداد بسیار کمی از ورزشکاران خود را به مسابقات بین المللی بفرستیم، در حالی که در مسابقات تهران شرایطی وجود دارد که تمام ملی پوشان می توانند در این رقابت ها حضور داشته باشند.

رییس فدراسیون تیراندازی درباره وضعیت مهمات در چند ماه باقی مانده تا برگزاری مسابقات آسیایی تهران گفت: براساس پیش بینی هایی که داشتیم قرار بود که وزرات دفاع تا پایان سال مشکل مهمات داخلی ما را برطرف کند که متاسفانه این موضوع محق نشد اما با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می کنیم تا پایان فروردین بتوانیم مشکل مهمات را از طریق بخش خارجی تامین کنیم و امیدواریم امسال هر چند با تاخیر اما مشکلات مهمات مورد نیاز از طریق بخش داخلی هم برطرف شود.

هاشمی درباره این که آیا برای برگزاری مسابقات آسیایی تهران با مشکل مهمات روبرو هستید؟ به ایسنا گفت: ما برای برگزاری مسابقات مشکلی نداریم اما برای تمرین ورزشکاران با مشکل مهمات مواجهیم. فرصت تا زمان برگزاری مسابقات بسیار محدود است اما با توجه به عقب افتادگی پیش آماده باید سعی کنند که این فاصله را جبران کنند.

وی درباره تعطیل شدن اردوی تیم ملی اهداف پروازی در چند ماه گذشته هم گفت: بیشترین مشکل پیش رو تامین مهمات است و به همین دلیل اردوی تیم ملی اهداف پروازی تشکیل نشده است. به هر حال اهداف ثابت با اهداف پروازی متفاوت است و تیراندازان اهداف ثابت با تمرینات خشک در اردو هستند اما مربیان اهداف پروازی چنین تمرینی را برای ملی پوشان این رشته امکان پذیر نمی‌دانند.

رییس فدراسیون تیراندازی با بیان این که بحث مهمات تنها بخشی از مشکلات تیم ملی اهداف پروازی است و برگزار نشدن اردوی تیم ملی دلایل دیگری دارد که از جمله آن نارضایتی برخی افراد از تغییر و تحولات صورت گرفته در کادرفنی است.

وی اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات پیش رو در رشته اهداف پروازی اردوهای این رشته هم بعد از تعطیلات برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها