در این کاروان که دو بازیکن اصلی این تیم به نام های فرهاد مجیدی و حسن اشجاری نیز حضور نداشتند، تعداد زیاد همراهان آبی پوشان جلب توجه می کرد. افرادی در این سفر استقلال را همراهی می کردند که ارتباطی هم با این باشگاه ندارند.
کد خبر: ۵۵۱۵۴۲
اعزام کاروان 83 نفره باشگاه بی پول به عربستان!

در حالی که مدیران و مسئولان باشگاه استقلال از بی پولی و کمبودهای مالی به شدت گلایه داشتند، با این حال کاروانی بالای 80 نفر را عازم عربستان کردند!به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در شرایطی راهی عربستان شد که قبل آن علی فتح الله زاده، کادر فنی و بازیکنان این تیم به شدت از مشکلات مالی و عدم پرداخت ها گلایه داشتند. حتی برخی از آنها عنوان می کردند که با این شرایط تامین هزینه اعزام تیم به عربستان سخت و دشوار خواهد بود. اما با وجود این مشکلات مالی استقلالی ها با کاروانی 83 نفره راهی عربستان شدند که در نوع خود جالب بود.

در این کاروان که دو بازیکن اصلی این تیم به نام های فرهاد مجیدی و حسن اشجاری نیز حضور نداشتند، تعداد زیاد همراهان آبی پوشان جلب توجه می کرد. افرادی در این سفر استقلال را همراهی می کردند که بعضا ارتباطی هم با این باشگاه ندارند. هرچند اعزام چند خبرنگار و عکاس از سوی این باشگاه اقدامی شایسته و قابل تقدیر است اما سوال اینجاست که اعزام خبرنگارانی که روزنامه هایشان در ایام نوروز تعطیل بود چه کمکی به اطلاع رسانی دیدار با الهلال داشت و چرا هیچ نماینده ای از خبرگزاری ها که فعال بودند حضور نداشت؟

کاروان پرتعداد استقلال در شرایطی عازم عربستان شد که مشکلات مالی صدای همه عوامل این باشگاه را درآورده بود اما مشخص نیست چرا با وجود مشکلات شدید مالی، مسئولان باشگاه در این اعزام این کمبودها و مشکلات مالی را لحاظ نکرده بودند؟ قطعا پاسخ آنها این خواهد بود که به خاطر سفر زیارتی مکه و مدینه این تعداد را با خود همراه کرده بودند! شاید هم همین کاروان پرتعداد در پیروزی 2 بر یک برابر الهلال تاثیر مثبت داشت!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها