چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ حکم جدیدی نسبت به 40 روز پیش درباره 50 باشگاه بدهکار از جمله ملوان و ذوب آهن صادر نشده است.
کد خبر: ۵۵۱۵۳۲
حسن زاده: خبر تعلیق ملوان و ذوب آهن درست نیست

اسماعیل حسن زاده با تکذیب خبر تعلیق دو باشگاه ملوان و ذوب آهن به خاطر بدهی،اظهار کرد: این خبر واقعیت ندارد و نمی دانم بعضی رسانه ها به چه استنادی خبر از تعلیق دو باشگاه ملوان و ذوب آهن دادند! اصلا تعلیقی در کار نبوده است. کمیته انضباطی حدود 40 روز پیش لیستی را از باشگاه های بدهکار اعلام کرد که حدود 50 باشگاه بودند و دستوری را هم در همان زمان برای آنها صادر کرده بود. در آن لیست باشگاه های بدهکارتر از ملوان و ذوب آهن هم وجود داشتند و اعلام شد در صورتی که بدهی ها در پایان فصل تسویه یا تعیین تکلیف نشود، فعالیت آن باشگاه برای فصل آینده معلق خواهد شد.

وی افزود: بنابراین هیچ حکم جدیدی از آن زمان تاکنون صادر نشده است. ملوان و ذوب آهن برای ما با سایر باشگاه های بدهکار تفاوتی ندارند و دلیل نام بردن از این دو باشگاه را نمی دانم چون شرایط شان تفاوتی با باشگاه های بدهکار دیگر ندارد.

رییس کمیته انضباطی همچنین با بیان اینکه هادی عقیلی هنوز هیچ اقدامی در اعتراض به رای محرومیت یکساله اش نکرده است، در این باره تصریح کرد: عقیلی هنوز نه خودش آمده و نه عریضه ای در اعتراض به حکم محرومیت یکساله اش نوشته است. با توجه به اینکه عقیلی در ایران بازی نمی کند با پایان یافتن تعطیلات رای به او ابلاغ خواهد شد و او هنوز فرصت درخواست تجدیدنظر دارد.

وی درباره برخورد کمیته انضباطی با سیدمهدی رحمتی به خاطر صحبت هایی که علیه فدراسیون و کارلوس کی روش داشته نیز گفت: اگر مقامات فدراسیون فوتبال درخواست برخورد با اظهارات رحمتی را داشته باشند، ما به موضوع رسیدگی می کنیم. خودم یک مطلبی از او دیدم و اگر مطالب دیگری هم باشد و جمع شود و مصداق اهانت به شخص یا تشکیلاتی تلقی شود، کمیته انضباطی اختیار رسیدگی به موضوع بدون شکایت یا درخواست مقامات فدراسیون را دارد.

رییس کمیته انضباطی با بیان اینکه هنوز گزارش ناظران مسابقه استقلال و سپاهان را دریافت نکرده است، درباره برخورد با رفتار برخی از تماشاگران استقلال نیز خاطرنشان کرد: البته من برای آن مسابقه در ورزشگاه حضور داشتم و مواردی را یادداشت کردم اما باید گزارش ناظران را هم دریافت کنیم تا پس از جمع بندی رای درستی را درباره تماشاگران صادر کنیم.

حسن زاده همچنین از برخورد با تماشاگران سپاهان و زلاتکو کرانچار خبر داد و به ایسنا گفت: اگرچه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کرد و حریفش یک تیم عربی بود اما تماشاگران شعارهای انتقادی را نسبت به مسوولان فوتبال کشورمان سر دادند و اظهارات کرانچار سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی که به همین موضوع اشاره داشت هم قابلیت رسیدگی دارد. تمامی باشگاه ها و مسوولان تیم ها مکلفند به قوانین داخلی احترام بگذارند و اگر تخلفی در این زمینه صورت گیرد، کمیته انضباطی می تواند ورود کند. سعی می کنیم طی چند روز آینده احکام لازم را صادر کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها