شرور سابقه‌دار در حالی که با قرار وثیقه آزاد و سرقت‌ها و شرارت‌های خود را آغاز کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۵۵۰۶۰۲
برادر «دالتون» در دام پلیس

به گزارش جام‌ جم، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: بیست و دوم اسفند ماموران کلانتری 26 ماهدشت هنگام گشتزنی در بلوار اصلی شهر به سرنشین خودروی زانتیای بژ رنگ مشکوک شدند و با استعلام شماره پلاک آن متوجه شدند خودرو سه روز پیش در شهریار سرقت شده است.

وی افزود: ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو دستور ایست دادند ولی سرنشین آن به سمت کوهپایه‌های ماهدشت متواری شد.

سرهنگ خیرخواهان خاطرنشان کرد: با تعقیب و گریز و اعزام نیروهای کمکی، راننده ناچار خودرو را متوقف کرد و پیاده به سمت تپه‌های ماهدشت متواری شد.

وی افزود: با ادامه تعقیب و گریز، متهم برای فرار با استفاده از یک قبضه سلاح به ماموران نیروی انتظامی تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اضافه کرد: در ادامه تیراندازی‌ها، ماموران با شلیک گلوله‌ای به پای متهم، وی را متوقف و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: با انتقال خودروی سرقتی به کلانتری، ماموران موفق به کشف تعدادی قیچی قفل‌بری، چاقوی آغشته به خون و یک عدد دوربین نقشه‌برداری شدند.

سرهنگ خیرخواهان تصریح کرد: پس از انتقال متهم به بیمارستان و بازجویی مشخص شد این فرد به نام مجتبی یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار کرج و برادر دوقلوی متهم دیگری معروف به دالتون است که چندی پیش از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد. وی اضافه کرد: این دو برادر از اراذل و اوباش شاخص و شناسنامه‌دار هستند که به علت پرونده‌های متعدد کیفری مدت‌ها در زندان به سر می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تاکید کرد: این فرد که بتازگی و با قید وثیقه از زندان آزاد شده بود، سه روز قبل از دستگیری اقدام به سرقت خودروی زانتیای یکی از کارخانه‌داران صفادشت و همین‌طور سرقت به عنف دو مغازه در محدوده محمدشهر به ارزش 32 میلیون تومان کرده بود. خیرخواهان ادامه داد: این متهم دارای سه فقره سابقه کیفری است و در بازجویی به چند فقره زورگیری، سرقت از منازل و برخی سرقت‌های دیگر نیز اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
۰
۰
با تشكر از نیروی انتظامی. قوه محترم قضائیه فقط خواهشا دم عیده خیلی نگهش ندارید كه اذیت بشه بنده خدا. زودتر به هر عنوانی حالا یا وثیقه یا مرخصی یا هرچیز دیگه آزادش كنید كه به كارهاش برسه
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
۰
۰
لطف كنید انتقادات و پیشنهادات مردم تو سایت بزنید گلچین نكنید فقط برای امنیت مردم هست لذا این آدم خوار اعدام كنید ولش نكنید و قاتل پرورش ندید با تشكر خون این همه شهید در نظر بگیرید فقط برای امنیت مردم بود و.....

نیازمندی ها