هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال

صبا 9 نفره آلومینیوم را شکست داد

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به اینکه امسال لیگ پرباری نداشتیم تیم ملی کار دشواری خواهد داشت.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۷
ذوالفقار‌نسب: لیگ پرباری نداشتیم

بیژن ذوالفقار‌نسب در خصوص دعوت شدن دانیل داوری به تیم ملی و عدم دعوت رحمتی عنوان کرد: به هر حال این نظر رحمتی بوده که خود تصمیم گرفت در تیم ملی حاضر نشود من هم ترجیح می‌دهم درباره او صحبت نکنم. درباره داوری هم باید اجازه دهیم تا آزمایش شود و در بازی خود را نشان دهد.
وی افزود: اکثر بازیکنانی که در این دوره به تیم ملی دعوت شدند سابقه حضور در تیم ملی را دارند و شاید هر مربی دیگری باشد از مجموع 23 بازیکن دعوت شده در 20 نفر توافق وجود داشته باشد. بازیکنان باتجربه‌ای هستند که امیدوارم بتوانند موفق ظاهر شوند.
این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه امسال لیگ پرباری وجود نداشت افزود: با توجه به مشکلات باشگاه‌ها، عدم تعهد نسبت به بازیکنان، نارضایتی بازیکنان، عدم انجام بازی‌های خوب، فشردگی بازی‌ها، تعطیلات مکرر و مواردی از این قبیل باعث شد تا لیگ خوبی نداشته باشیم و به همین دلیل تیم ملی نیز کار سختی در پیش رو خواهد داشت. در همه جا اینگونه است که داشتن لیگ خوب تیم ملی خوبی را هم تشکیل خواهد داد.

ذوالفقار‌نسب درباره لژیونر‌های تیم ملی تصریح کرد: شجاعی اگر آماده باشد می‌تواند در تیم ملی موثر ظاهر شود. دژآگه هم که سرآمد همه آنهاست و امیدوارم که بتواند خود را به خوبی نشان دهد. سایر بازیکنان هم باید نمایششان درون زمین دیده شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها