مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان در روز 28 اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۷۲
چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان فردا واریز می شود

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی کشورِی، ایراندخت عطاریان در جمع معاونین و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز به تمامی بازنشستگان کشوری، درباره میزان و نحوه پرداخت چهارمین مرحله مطالبات بازنشستگان گفت: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه منابع مالی مورد نیاز تأمین شد و از صبح روز دوشنبه 28 اسفند ماه مبلغ 200 هزار تومان به حساب بانکی 730 هزار بازنشسته مشمول این قانون، واریز می‌شود. با پرداخت چهارمین مرحله از مطالبات، کل مبلغ دریافتی هر یک از بازنشستگان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری به 820 هزار تومان می‌رسد.

عطاریان تصریح کرد: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم با بانک عامل به عمل آمده و بازنشستگان مشمول قانون فوق می‌توانند از صبح روز دوشنبه 28 اسفند ماه با مراجعه به بانک عامل نسبت به برداشت مطالبات خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: تاکنون با پرداخت‌های صورت گرفته مطالبات بیش از یکصد هزار از بازنشستگان کاملاً تسویه شده و قطعاً با پرداخت این مرحله نیز مطالبه تعداد دیگری از بازنشستگان به طور کامل تسویه خواهد شد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری تلاش دارد به محض تأمین منابع مالی حاصل از فروش سهام شرکت‌های دولتی در بورس توسط سازمان خصوصی سازی باقیمانده مطالبات بازنشستگان را پرداخت کند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ملی بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان کشوری، افزود: با حمایت دولت و اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار از سوی رییس جمهور محترم برای اجرای این بسته حمایتی درمانی بیش از یک میلیون و 150 هزار بازنشسته مشترک صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و مزایای بیمه طلایی بستری درمان برخوردار شدند.

عطاریان اضافه کرد:در بیمه طلایی درمان بازنشستگان کشوری بدون پرداخت وجه و طی کردن مراحل اداری به راحتی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد پذیرش شده و تحت مداوا قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی درمان در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهارداشت:با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد در سه ماهه اول سال آینده نیز تمامی بازنشستگان کشوری بتوانند هم چون گذشته از خدمات درمانی بیمه طلایی بهره‌مند شوند بنابراین بازنشستگان عزیز توجه داشته باشند که صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان بیمه گر همچنان نسبت به ارایه خدمات درمانی در قالب بسته حمایتی بیمه طلایی تعهدات خود را انجام خواهد داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درباره ارایه خدمات بیمه طلایی به افراد تحت تکفل بازنشستگان در سال آینده، اظهار داشت: با توجه به اجرای موفقیت آمیز بیمه طلایی و آثار مثبت و ارزنده این طرح در بهبود وضعیت درمانی بازنشستگان و رضایت خاطر آنان از کاهش هزینه‌های درمانی، صندوق بازنشستگی کشوری در فاز دوم اجرای بیمه طلایی تصمیم دارد پوشش این خدمت جدید را به افراد تحت تکفل بازنشستگان نیز تعمیم دهد.

به گفته وی، تمامی بازنشستگان و خانواده‌های آنان نیز از سه ماهه دوم سال 92 تحت پوشش بیمه طلایی درمان قرار می‌گیرند.

عطاریان در پایان با تبریک مجدد عید سعید نوروز و آرزوی سلامت، تندرستی و بهروزی برای یکایک بازنشستگان کشوری و خانواده آنان به افزایش خدمات رفاهی، فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده اشاره کرد و افزود: احداث و راه اندازی خانه‌های مهر، گسترش و توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری، اجرای سفرهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت وام ضروری و سایر برنامه‌های رفاهی از دیگر برنامه‌هایی است که در سال 92 برای بازنشستگان کشوری به اجرا در خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها