دیوان عدالت اداری شکایت رئیس سابق را رد کرد

تیر صفایی به سنگ خورد!

تیرو کمان الان در کجا قرار دارد؟!

صفایی: این رضایت شرعی نیست

رئیس سابق فدراسیون تیر و کمان در واکنش به صحبت های دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: رضایتی که باعث ادامه این اقدامات در ورزش شود شرعی نیست.
کد خبر: ۵۵۰۰۲۸
صفایی: این رضایت شرعی نیست


کریم صفایی در مورد صحبت های افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد تلاش برای جلب رضایت روسای برکنار شده فدراسیون ها تاکید کرد:  هنوز هیچ بحثی با من در این مورد نشده است اما من در خدمت ورزش کشور هستم و برای اهداف تعالی ورزش کشور کشور هر کمکی که از دستم بربیاید در خدمت هستم.
وی ادامه داد:  ما راهی را آغاز کردیم که برای این راه سختی های زیادی کشیدیم به ما تهمت زدند پرونده درست کردند و حتی ده روز به زندان رفتم اما به خاطر کشور حاضریم هر کاری انجام دهیم که در تعطیلات آقایان هم نمی گنجد.
صفایی در پاسخ به اینکه آیا شما حاضر به دادن رضایت هستید توضیح داد:  ما به دنبال این هستیم که مشکلات ورزش کشور را به صورت اساسی حل کنیم نه اینکه رضایت دهیم اگر با رضایت ما این کارها ادامه پیدا کند،  این رضایت شرعی نیست اما اگر اشتباهات خود را بپذیرند،‌رضایت می دهیم .
رئیس سابق فدراسیون تیر و کمان به باشگاه خبرنگاران گفت:  کافی است که یک کلمه بگویند اشتباه کرده اند اشتباه  آدم را کوچک نمی کند.
یک اشتباه برای افراد بزرگ است و قطعا با این اتفاق به حل مشکلات کمک می شود وگرنه ما رضایت هم بدهیم مشکل حل نمی شود .
وی تاکید کرد:  قبلا هم گفته ام که اصلا به دنبال باز گشت نیستم بلکه تمام این کارها برای باز گرداندن تیر وکمان به جایگاه  واقعی آن است جایگاه تیر و کمان ایران در بالاترین  رتبه ممکن بود اما حالا این رشته در کجا قرار دارد؟!
صفایی با اشاره به صحبت های چند روز پیش دادکان گفت: ای کاش به این حرف ایمان داشته باشیم که تمام بد اخلاقی ها وقتی است که مدیری منصوب شود که تخصص یک رشته را نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها