مدیرعامل سازمان زیباسازی تهران:

دیگر هیچ مجسمه‌ای به سرقت نمی‌رود

طرح استقبال از نوروز

نصب 54 مجسمه در شهر تهران

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور استقبال از نوروز سال 92، 54 مجسمه و آثار حجمی را در سطح شهر تهران اکران می کند.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۰
نصب 54 مجسمه در شهر تهران

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، به منظور استقبال از نوروز طراحی، ساخت و نصب آثار حجمی و مجسمه های شهری در دستور اداره حجم سازمان زیباسازی قرار گرفته و پس از انتخاب آثار منتخب در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران نصب می شود.

آثار برگزیده از طریق اعلام فراخوان استقبال از بهار انتخاب شده و علاوه بر این برخی از آثار منتخب سومین دوسالانه مجسمه های شهری است که نصب  آنها از اول بهمن ماه در تهران آغاز شده و تا آخر اسفند ماه ادامه دارد.

برگزاری جشنواره تخم مرغ های رنگی یکی دیگر از فعالیت های سازمان زیباسازی برای بهبود چهره شهر در طرح استقبال از نوروز است که در آن گروه های هنری منتخب همزمان در سه مکام به تزیین احجام تخم مرغی 1.5 متری می پردازند، این احجام در ایام نوروز در سطح شهر تهران به نمایش گذاشته می شود.

این اقدام در قالب طرح استقبال از نوروز 92 و با هدف ترویج سنت های بومی و ایرانی جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه از طریق مشارکت هنرمندان رشته های تجسمی، خلق آثار هنری مردمی و بهبود فضاهای شهری جشنواره تزیین تخم مرغ های نوروزی برگزار می شود.

جشنواره تخم مرغ های رنگی 24 و 25 اسفند ماه در بوستان پرواز در منطقه 2، بوستان شهر در منطقه 12 و بوستان نوروز برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها