معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهریار از آغاز روند کارشناسی راه‌اندازی موزه این شاعر نامی کشورمان در باغ هنر خبر داد و گفت: منزل استاد شهریار در خیابان بهارستان و کارگر از دیگر گزینه‌هایی هستند که در صورت عدم امکان راه‌اندازی موزه در باغ هنر اراضی عباس آباد مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۴۹۴۲۳
راه‌اندازی موزه شهریار در باغ هنر

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، دکتر سید محمدهادی ایازی در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهریار، با بیان مطلب فوق، افزود: مجموعه مدیریت فرهنگی شهر گرامیداشت مشاهیر و مفاخر علمی و ادبی را یکی از مهمترین وظایف خود می ‌داند و در این راستا تا کنون با همکاری دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری مراسم نکوداشت و تجلیل از ایشان کرده است.

وی اظهارداشت: استاد شهریار یکی از شاعران نامی معاصر هستند که آثارشان به دلیل قرابت فکری و ادبی با عصر حاضر بسیار مورد اقبال مردم به خصوص قشر جوان قرار گرفته است.

ایازی افزود: طرح راه‌اندازی موزه استاد شهریار در باغ موزه هنر مورد بررسی خواهد گرفت و در اسرع وقت امور اجرایی آن انجام خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: با اهتمام و جدیت مدیریت فرهنگی شهر تاکنون امور مربوط به مرمت و بازسازی منازل دکتر بهشتی، شریعتی، شهید مطهری، چمران و اخوان ثالث و تبدیل این اماکن به موزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: با همکاری و مشارکت منطقه 19 و مجتبی عبداللهی شهردار این منطقه، کنگره شهریار 19 اردیبهشت در برج میلاد برگزار خواهد شد.

در این جلسه، گزارش شورای سیاست گذاری کنگره شهریار و فعالیت‌های منطقه 19شهرداری تهران در این عرصه تشریح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها