دایی بار دیگر از سد پرسپولیس گذشت

طلسم بی شکستی یحیی پاره شد

طلسم بی شکستی یحیی گل محمدی نیز در برابر راه آهن پاره شد تا علی دایی یک بار دیگر در مصاف با پرسپولیس برنده از میدان خارج شود .
کد خبر: ۵۴۸۶۱۹
طلسم بی شکستی یحیی پاره شد


به گزارش جام جم ورزشی ، در این بازی که به قضاوت محسن قهرمانی در ورزشگاه آزادی و در حضور پنج هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم راه آهن وقتی کمربند دفاعی خود را خوب بست ، به هیچ وجه فرصت عرض اندام به مهاجمان پرسپولیس نداد تا در یک ضد حمله دروازه حریف را نیز با تیز هوشی مهاجم جوانش باز کند . در دقیقه 57 راه آهن از تک موقعیت خطرناکش در این دیدار بخوبی استفاده کرد و به گل رسید. علی عظیمی در میان دو مدافع پرسپولیس از پشت محوطه جریمه شوت خوبی را به سمت دروازه پرسپولیس زد که ضربه این بازیکن دور از دستان نیلسون درون دروازه پرسپولیس جای گرفت تا حساب کار یک بر صفر برخلاف جریان بازی به سود راه آهن شود.
سرخ ها که در این بازی ببه دفعات فرصت گلزنی روی دروازه راه آهن ایجاد کردند ، گویی چارچوب دروازه را کج می دیدند تا فرصت هایشان یکی پس از دیگری به هدر برود . غلامرضا رضایی ، کریم انصاری فرد ، هادی نوروزی و بعد هم مهاجم تعویضی این تیم ( محمد قاضی  ) نتوانستند از حملات تیم شان کوچکترین طرفی ببندند تا راه آهن با این پیروزی ارزشمند با پرسپولیس در امتیاز 42 برابر شود .
  
بازگشت فولاد به جمع مدعیان
در دیگر بازیهای دیروز فولاد خوزستان بهترین نتیجه را گرفت و موفق شد تیم گهر دورود را با حساب چهار بر یک شکست دهد.فولادی‌ها در حالی که دروازه خود را در همان دقیقه سوم گشوده دیدند با ارایه یک بازی تهاجمی چهار بار دروازه شاگردان مایلی‌کهن را گشودند تا علاوه بر ثبت شانزدهمین باخت این تیم، گهر را به قعر جدول بفرستند. با این نتیجه تیم فولاد هم 52 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول رده‌بندی مستحکم کرد.
در ورزشگاه اکباتان تهران هم تیم نفت‌تهران در روزی که منصور ابراهیم‌زاده از ابتدا یعقوب کریمی، میثم حسینی و هادی شکوری را در ترکیب تیمش قرار نداده بود با حساب دو بر یک از سد فجر‌سپاسی گذشت. نفتی‌ها با این برد 47 امتیازی شدند تا همچنان بالاتر از پرسپولیس در رده پنجم جدول باقی بمانند.
در دیگر بازی حساس دیروز جدال تیم‌های ژایین جدولی آلومینیم هرمزگان و ذوب‌آهن اصفهان در بندرعباس با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات بین این دو تیم تقسیم شود. شاگردان مظلومی با این تساوی 28 امتیازی شدند. ذوب آهن هم 27 امتیازی شد  تا همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده آلومینیوم برای فرار از جمع چهار تیم قعرنشین باشد.
نتایج بازیهای دیروز
فولاد چهار - گهر یک/ گل‌ها: مجید باجلان (3) برای گهر و ایوب کلانتری (7)، لوسیانو پریرا (39)، بختیار رحمانی (58 و 69) برای فولاد
نفت 2 - فجرسپاسی صفر/ گل ها: امین منوچهری (44) و رضا نوروزی (67)‌ برای نفت و حمید جوکار (81) برای فجر
آلومینیوم صفر - ذوب آهن صفر
پرسپولیس 1 - راه آهن 1

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها