رای عجولانه تحت تاثیر جوسازی تراکتورسازی

استقلالی ها : اعتراض داریم

نمی‌دانم چرا اینقدر زود تصمیم گرفتند رای را اعلام کنند. واقعا از این کار کمیته انضباطی در تعجب هستم. جالب اینجاست معنی و مفهوم تشویق و تنبیه را در این رای فهمیدیم! کمتیه انضباطی فقط گفت ماجدی و قلعه‌نویی تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۵۴۸۵۰۲
استقلالی ها : اعتراض داریم

میرشاد ماجدی در گفتگو  با مهر، در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه تیم فوتبال استقلال مبنی بر محرومیت یک جلسه‌ای هواداران این تیم از حضور در دیداری خانگی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این رای را شنیدیم و امروز با معاون انضباطی باشگاه در این باره تشکیل جلسه می‌دهیم تا اعتراض خودمان را به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات دیدار رفت دو تیم در تبریز خاطرنشان کرد: در بازی رفت به خودم، آقای قلعه‌نویی و برهانی هتاکی‌های زیادی صورت گرفت و همین گزارش را هم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردند ولی چرا واکنشی نشان ندادند؟ به نظرم محروم کردن تماشاگران کار اشتباهی است و آقایان تنها با این کار صورت مسئله را پاک می‌کنند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: در این چهار هفته اخیر هر روز در تبریز به آقای قلعه‌نویی توهین کردند و همه هم از این قضیه باخبر هستند ولی چرا درباره آنها کسی حرفی نمی‌زند؟ در همین دیدار هم هواداران تراکتورسازی بارها به آقای قلعه‌نویی توهین کردند ولی چرا درباره آنها چیزی نمی‌گویند؟

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا اینقدر زود تصمیم گرفتند رای را اعلام کنند. واقعا از این کار کمیته انضباطی در تعجب هستم. جالب اینجاست معنی و مفهوم تشویق و تنبیه را در این رای فهمیدیم! کمتیه انضباطی فقط گفت ماجدی و قلعه‌نویی تشویق می‌شوند. راحت بگویم که می‌گویند آفرین و این یعنی تشویق کردن! ولی بازیکن و تیم ما را هم محروم می‌کنند و هم جریمه نقدی هم باید بشوند. با این نوع تشویق کردن و تنبیه کردن انتظار دارند انگیزه‌ای هم برای بهتر شدن وجود داشته باشد؟

ماجدی با بیان اینکه در تمامی استادیوم‌ها این اتفاقات رخ می‌دهد، تصریح کرد: در همه جا این مسایل وجود دارد و فقط بحث استادیوم آزادی نیست. وقتی من از جایگاه مدیریت باشگاه از داوران عذرخواهی کردم و حتی در شروع نیمه دوم که مظفری‌زاده به زمین بازگشت، تماشاگران وی را یکصدا تشویق کردند اما چرا کسی به این مسایل توجهی نکرده است؟ چرا فقط می‌گویند تماتشاچی توهین کرده و وقتی تشویق می‌کند کسی این موضوع را نمی‌بیند؟

وی با بیان این که از چند روز قبل از این دیدار مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جوسازی راه انداخته بود، عنوان کرد: از چهار، پنج روز مانده به مسابقه مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی جوسازی را شروع کرد و این موضوع را مطرح کرد که 50 درصد ورزشگاه را می‌خواهد. وقتی قانون می‌گوید که فقط 10 درصد به تیم مهمان تعلق می‌گیرد دیگر چه چیزی می‌خواهند؟ این موضوع شبیه به این است که مدیرعامل تراکتورسازی مثلا می‌گوید که برای ما آفساید را نگیرید، چون کاری به قانون نداریم!

سرپرست استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا انتظار چنین حکمی را داشته‌اید؟، تاکید کرد: واقعا مانده‌ام چرا به این سرعت خواستند علیه استقلال تصمیم گیری کنند. به نظر می‌رسد که کمیته انضباطی تحت تاثیر جوسازی‌های اخیر باشگاه تراکتورسازی این تصمیم را گرفته و ما این موضوع را رسیدگی می‌کنیم.

وی همچنین یادآور شد: مسئولان باشگاه در غیاب فتح الله‌زاده تشکیل جلسه می‌دهند و از حق خودمان نمی‌گذریم. ما به این رای اعتراض داریم و در جلسه روز یکشنبه در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم و اعتراض رسمی خود را به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنیم.

ماجدی در خصوص محرومیت عمران‌زاده و برهانی نیز گفت: حنیف حرف بدی نزد و تنها اعتراض خود را به گوش داور رساند. آرش را هم دو جلسه محرومیت انضباطی کرده‌اند که با کارت قرمزی که دریافت کرد سه جلسه محروم می‌شود. ما با آقای بزرگی معاونت انضباطی باشگاه در این باره صحبت می‌کنیم و به این رای اعتراض داریم.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت اتفاقات رخ داده در جریان دیدار استقلال و تراکتورسازی تبریز، ضمن محرومیت برهانی، کاظمیان و عمران‌زاده، رای به محرومیت یک جلسه‌ای هواداران استقلال از حضور در دیداری خانگی داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها