ماجدی:برخی قانون را زیر سئوال می برند

با محرومیت هواداران استقلال چیزی درست نمی‌شود

سرپرست استقلال با تمجید از هواداران استقلال می‌گوید مدیران غیرفوتبالی حاشیه را به متن منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۸۱۸۶
با محرومیت هواداران استقلال چیزی درست نمی‌شود

میرشاد ماجدی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر محرومیت استقلال گفت: آقای حسن‌زاده در ورزشگاه حاضر بودند و همه چیز را دیدند. بازیکنان ما بی‌حرمتی نکردند و تنها اعتراض داشتند و به نظر من با محرومیت چیزی درست نمی‌شود. ما باید آسیب‌شناسی این مسائل را کنیم. در حال حاضر احساس می‌کنیم با وجود اینکه در آزادی میزبان بودیم به ما که لطفی شده است و مصاحبه‌هایی منتشر می‌شوند که می‌خواهند شکست تراکتور را در زمین ما بیندازد.

وی در ادامه افزود: ما زمانی که در تبریز بودیم، فحاشی‌های زیادی را علیه برهانی و کادر فنی ما انجام دادند. آقای اولیویرا گفته‌اند که دروازه‌بان‌شان خوب نبوده و بازی خوبی از تیمش ارائه نشده است و به همین دلیل شکست خورده‌اند. این یک دلیل فنی از یک انسان فنی است. ولی عده‌ای که فوتبالی نیستند به دنبال توجیهات دیگری هستند. بعد از اینکه ده نفره شدیم، من بر اساس ادعای مدیران این تیم فکر می‌کردم باید در میدان جواب ما را بدهند ولی می‌بینیم که تلاش دارند نتیجه این دیدار را به سمت‌های دیگر ببرند که تاکنون نتیجه نگرفته‌اند.

سرپرست استقلال در توضیح این تلاش‌ها گفت: پیش از بازی تلاش کردند تا با ایجاد حاشیه جایگاه تماشاگران، حاشیه را بر متن غالب کنند. در هر حال این بازی تمام شده و باید به فکر آرامش باشیم.

ماجدی در ادامه با محکومیت هر گونه توهین، فحاشی و بی‌احترامی افزود: کل مجموعه باشگاه استقلال این مسائل را محکوم می‌کند. در جایی که مربیان می‌نشینند، تشخیص اینکه چه شعاری از کدام قسمت استادیوم شنیده می‌شد بسیار دشوار است. با این حال هر کسی که توهین و فحاشی کند از طرف باشگاه استقلال محکوم است. با این حال اعتقاد دارم محروم کردن هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

او در ادامه با انتقاد از برخی اظهارات مسئولان تراکتور گفت: برخی که خودشان را مدیر ورزشی می‌دانند، با حرف‌هایشان پیش از بازی قانون را زیر سوال می‌برند و با این کارهای نامناسب، روح فیرپلی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که سرپرست سپاهان مدعی شده که استقلال به علت یکسانی وضعیت دو تیم باید در روز نهم فروردین در جام حذفی بازی کند، به ایسناگفت: روی صحبت باشگاه استقلال به هیچ وجه سپاهان نبوده و نمی‌دانم چرا آن‌ها مرتب موضع می‌گیرند. این مسئله در اختیار سازمان لیگ برتر است و هنوز این سازمان به ما چیزی ابلاغ نکرده است. صحبت ما را باید این سازمان پاسخ دهد و ارتباطی به سپاهان و سرپرست این باشگاه ندارد.

او در پایان با تمجید از هواداران استقلال افزود: یک تشکر دارم از هواداران تراکتور که افتخار ایران هستند و یک تشکر ویژه هم دارم از هواداران استقلال که جالی خالی برهانی را به خوبی پر کردند. همچنین به کادر فنی و بازیکنان‌مان هم تبریک ویژه به خاطر این بازی می‌گویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها