دایی : دخترم من را با تجربه تر کرد

آرزوی دایی برا ی بازگشت به تیم ملی!

هفته بیست و نهم لیگ برتر

دایی به پرسپولیس رسید

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و نهم این مسابقات، یکشنبه چهار دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدارها علی دایی برابر تیم سابقش پرسپولیس قرار خواهد گرفت. مشروح ادامه این هفته از مسابقات به شرح زیر است:
کد خبر: ۵۴۸۱۳۰
دایی به پرسپولیس رسید

* فولاد خوزستان - گهر دورود

شاگردان فرکی که هفته قبل با شکست از نفت آبادان نتوانستند رکورد شکست ناپذیری خود را به عدد بیست برسانند، این هفته درصدد کسب سه امتیاز هستند تا فاصله‌ی خودشان را با مدعیان قهرمانی حفظ کنند و همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیایی باشند. از سوی مقابل محمد مایلی کهن می‌داند که اگر بدون کسب امتیاز از اهواز به دورود بازگردد از شانس کمش بر روی کاغذ بازهم درصد قابل توجهی کم خواهد شد. محمد مایلی کهن که هفته گذشته پس از دریافت گل سوم از سوی سپاهان نیمکت این تیم را به بهانه‌ی توهین هواداران گهر ترک کرده، با ادامه این نتایج گهر بعید نیست که این تیم را هم در پایان فصل ترک کند. گهر دورود در این دیدار مجید خمیسی و رضا کاردوست را به علت محرومیت در اختیار ندارد. فولاد هم اسماعیل شریفات را به همین دلیل در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه‌ی تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید.

* نفت تهران - فجر سپاسی شیراز

به گزارش ایسنا فجری‌ها پس از سه شکست پیاپی با یک پیروزی غیرمنتظره برابر آلومینیوم با روحیه‌ای مضاعف مهمان نفت تهران هستند. شاگردان یاوری که در چهارده دیداری که به صورت مهمان در این فصل حضور داشته‌اند تنها دو پیروزی کسب کرده‌اند، به دنبال کسب سومین برد هستند. نفت تهران هم که بعد از ده هفته شکست ناپذیری در هفته‌ی گذشته مغلوب تراکتورسازان شد، هنوز نیم نگاهی به سهمیه آسیایی دارد.

شاگردان ابراهیم‌زاده که برای حفظ جایگاه پنجم جدول و کم کردن فاصله با سایر مدعیان برای کسب سهمیه آسیایی نیاز به سه امتیاز این دیدار دارند، مطمئنا از شرایط میزبانی نهایت بهره را خواهند برد و تمام تلاششان را برای کسب سه امتیاز به کار خواهند بست.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* آلومینیوم هرمزگان - ذوب آهن اصفهان

شاگردان پرویز مظلومی با شکست غیرمنتظره شش بر صفر برابر آلومینیوم وارد فاز جدیدی شدند. این تیم که تا پیش از دیدار با فجرسپاسی یکی از برترین خط دفاع‌های لیگ را در اختیار داشت بعد از این شکست وارد مرحله‌ای شده که مسئولان آن مدعی وجود دستهایی هستند که تلاش دارند در کار مظلومی سنگ اندازی کنند. از سوی مقابل ذوب آهن با وجود یک بازی خوب برابر پرسپولیس در جام حذفی شکست را پذیرفت و نمی توان کتمان کرد که این شکست می تواند از لحاظ روحی کمی بر بازیکنان ذوب آهن تاثیر گذاشته باشد. فرهاد کاظمی که با قول برای حفظ ذوب آهن به این تیم آمده اگر موفق به کسب سه امتیاز این دیدار نشود، بعید است که بتواند به عهدش وفا کند. هردوتیم که تلاش دارند از منطقه خطر فرار کنند، در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که پیام صادقیان برای ذوب آهن به علت محرومیت غایب است.

دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

* راه آهن - پرسپولیس

تقابل علی دایی و پرسپولیس همواره جذاب بوده است. علی دایی که به علت دلخوری از رویانیان و درخواست مطالبات مالی‌اش از پرسپولیس هر از چندگاهی اظهاراتی را بیان می‌کند، به نظر می‌رسد هنوز از رفتاری که با او در زمان سرمربی‌گری در پرسپولیس انجام شده دلگیر است. حواشی انتقال مکان این دیدار به ورزشگاه اکباتان هم از سویی وضعیت این بازی را در ابهام قرار داده است. از نکات جالب این دیدار، انتقاد شدید هردو تیم به وضعیت داوری لیگ برتر است و بعید نیست این نگاه منتقدانه علیه داوری در این دیدار هم به چشم بیاید.

از سویی شاگردان یحیی گل محمدی هم در نیم فصل دوم هنوز متحمل شکست نشده‌اند و رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی هم اعتماد به نفس آنها را افزایش داده است. جهانگیر عسگری از تیم راه آهن غایب این دیدار است.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه‌ی دو بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تابلو برنامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه 91/12/20

* فولاد - گهر ساعت 16

* فجر سپاسی - نفت تهران ساعت 16

* آلومینیوم - ذوب آهن ساعت 16

* راه آهن - پرسپولیس ساعت 17:30

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها