پس از تمدید نکردن قرارداد با رئال ؛

وین رونی - رونالدو در منچستر!

باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد با پشتیبانی مالی شرکت تولید پوشاک "نایکی" اقدام به انعقاد قرارداد با "کریستیانو رونالدو" نماید.
کد خبر: ۵۴۸۱۲۶
وین رونی - رونالدو در منچستر!

بازگشت رونالدو به منچستریونایتد 65 میلیون پوند هزینه دربردارد. با این حال "سرآلکس فرگوسن" در نظر دارد فصل آینده زوج وین رونی - رونالدو را به زمین بفرستد.

مهر نوشت نماینده کمپانی نایکی به لندن سفر کرده تا در خصوص تمدید قرارداد این شرکت با باشگاه منچستریونایتد مذاکره کند. شرکت نایکی در حال حاضر حامی مالی رونالدو است اما این بازیکن در تیم رئال مادرید فقط کفش‌های ورزشی این شرکت را به پا می‌کند و این در حالی است که با پیراهن آدیداس می‌دود.

بر پایه گزارش سان، اکنون این شرکت در نظر دارد به باشگاه انگلیسی برای به خدمت گرفتن رونالدو کمک کند تا این ستاره پرتغالی با پیراهن نایکی به میدان برود.

رئال مادرید برای به خدمت گرفتن این بازیکن باید 65 میلیون پوند به اضافه نانی را به رئال مادرید بپردازد. این باشگاه چهار سال قبل رونالدو را با انعقاد قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند به رئال مادرید فروخت.

شرکت تولید پوشاک نایکی قرارداد 13 ساله‌ای به ارزش 303 میلیون پوند با منچستریونایتد منعقد کرده که این قرارداد در سال 2015 به پایان می‌رسد.

گزارش‌ها حاکی از این است که خود رونالدو هم علاقمند است تا به باشگاه پیشین خود بازگردد. رونالدو به تازگی پیشنهاد هفتگی 500 هزار پوندی پاریسن ژرمن را رد کرده است.

قرارداد این بازیکن 28 ساله با رئال مادرید دو سال دیگر به پایان می‌رسد و او حاضر به تمدید آن نشده و باشگاه رئال می‌داند باید برای فروش مهاجم خود با بالاترین شرایط اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها