شکایت فدراسیون فوتبال ایران از میزبانی بنگلادشی ها؛

گزارش مشکل گوارشی زنان فوتبالیست به AFC می رود

رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا؛

دختران ایرانی بنگلادش را گلباران کردند

تیم فوتبال دختران زیر 14 سال ایران روز گذشته (15 اسفند ماه) در نخستین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا تیم بنگلادش را گلباران کرد.
کد خبر: ۵۴۷۴۱۵
دختران ایرانی بنگلادش را گلباران کردند


به گزارش سایت فدراسیون فوتبال ؛این دیدار که با نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید، مارال محمدی دو گل به ثمر رساند و فاطمه قاسمی نیز هت تریک کرد. قرار است ،دختران فوتبالیست کشورمان امروز چهارشنبه در دومین دیدار از این رقابتها به مصاف تیم میزبان سریلانکا بروند. سریلانکا روز گذشته موفق شد بوتان را با نتیجه پنج بر یک از پیش روی بردارد.

تیم دختران نوجوان ایران،14 اسفند ماه با فاطمه قاسمی، ملیکا محمدی،فاطمه طهماسبی، شقایق نوری زاده ، زهرا اسدی، ندا رضاپور، فاطمه مزیدی ، اسما نظری، مهتا رحیم زاده، فاطمه حسینی ، ثنا صادقی ، فاطمه متولی ، زهرا خدابخشی ،فاطمه گرایلی ،مبینا خدادادی ،مارال محمدی ، مهدیه پیشگاه زاده و ندا رحمانی عازم مسابقات فوتبال قهرمانی دختران زیر 14 سال آسیا شد.

مریم آزمون به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می کند و کتایون خسرویار و فاطمه بوداغی در کسوت مربیگری و سرپرست در کنار تیم هستند.
براساس تصمیم مسوولان برگزاری این رقابتها ، مسابقات در دو نیمه 35 دقیقه ای برگزار خواهد شد و اگر نتیجه بازی به تساوی کشیده شود با ضربات پنالتی کار پایان می یابد.
برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* چهارشنبه 16 اسفند / سریلانکا- ایران/ ساعت 7:30

* پنج شنبه 17 اسفند / ایران -بوتان / ساعت 7:30

* شنبه 19 اسفند /هند- ایران / ساعت 7:30

*یکشنبه 20 اسفند/ ایران- تاجیکستان/ ساعت 7:30
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها