سه سارق مسلحی که هفته گذشته به یک طلافروشی حمله کرده و حدود پنج کیلوگرم طلا را به سرقت برده بودند، صحنه جرم را در محل حادثه بازسازی کردند.
کد خبر: ۵۴۷۲۷۲
تفهیم اتهام محاربه به سارقان طلافروشی مشیریه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه سارقان مسلح طلافروشی مشیریه پس از گذشت شش ساعت از وقوع جرم شناسایی و در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند، گفت: اتهام محاربه به این افراد تفهیم شده است و امیدواریم دستگاه قضایی برخورد لازم و قاطعی با این افراد داشته باشد.

سردار سرتیپ حسین ساجدی‌ نیا با اشاره به همکاری خوب میان پلیس و شهروندان در کشف جرایم افزود: خوشبختانه در یکی دو سال گذشته، میزان سرقت از طلافروشی ‌ها به کمترین و پایین‌ترین حد خود رسیده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه ‌های پلیس برای حضور فعالتر در سطح شهر گفت: در این زمینه، برنامه‌ریزی ‌هایی انجام و برای سال 92 نیز اقداماتی پیش ‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: امکانات فنی پلیس نظیر دوربین ‌ها و غیره نیز در سطح شهر وجود دارد که به کمک این تجهیزات، برخورد شدیدتری با متهمان و متخلفان صورت خواهد گرفت.

سردار ساجدی‌ نیا به تبهکاران و مجرمان هشدار داد: منتظر برخورد قاطع و جدی پلیس باشند.

همچنین تعدادی از اهالی و کسبه محل در دیدار با فرمانده انتظامی تهران بزرگ خواستار برخورد قاطع با مجرمان و تامین امنیت این محله شدند.

رئیس اتحادیه طلافروشان شهر تهران نیز گفت: خوشبختانه، با اقدامات صورت گرفته آمار سرقت ‌های مسلحانه از طلافروشی ‌ها رو به کاهش است.

وفادار افزود: هم اکنون، وضع خوبی در صنف طلا و جواهر فروشان حاکم است.

ساعت 10:45 روز سه شنبه هشتم اسفند امسال سه سارق مسلح به یک طلافروشی در محله مشیریه حمله‌ور شدند و پس از شکستن ویترین مغازه اقدام به سرقت حدود پنج کیلوگرم از طلا و جواهرات کردند.

در سوابق این افراد، سرقت دو طلا فروشی در محله ‌های شوش و فلاح و همچنین سرقت 160 سکه طلا از خانمی در بلوار کشاورز دیده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
۰
۰
بااشدمجازات برخورد یعنی اعدام

نیازمندی ها