با گل طلایی محمد نوری رقم خورد

صعود طلایی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس با گل طلایی محمد نوری که در دقیقه 102 به ثمر رسید ، صعودی طلایی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی داشت تا حریف داماش گیلان در این مرحله از رقابت ها شود .
کد خبر: ۵۴۷۲۱۰
صعود طلایی پرسپولیس

 

به گزارش جام جم ورزشی ، در این دیدار که به قضاوت محمد فغانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد ، تیم ذوب آهن چهره تیمی بازنده را نداشت و بارها با حرکات رو به جلوی بازیکنان خود ، دروازه پرسپولیس را با تهدید مواجه کرد که در چند صحنه نیلسون برزیلی با واکنش های عالی خود ، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا سرخ ها در اصفهان به جشن و پایکوبی بپردازند .

در این بازی یحیی گل محمدی نان تعویض های طلایی خود را خورد تا با توجه به حضور مهره هایی چون محمد نوری ، کریم انصاری فرد و محمد قاضی بر روی نیمکت ، وی به موقع نیروهای ذخیره اش را به بازی فرا بخواند . در دقیقه 102 غلامرضا رضایی روی پاس رو به جلو هافبک مقئدونیه ای تیمش به خوبی توی سر توپ زد تا با خارج کردن دفاع مستقیمش از روند بازی ، با سانتری خوب ، محمد نوری را بر روی تیر دوم ذوب آهن صاحب موقعیتی استثنایی کند. هافبک تهاجمی سرخ ها که از سوی مدافعی مراقبت نمی شد  با ضربه سری دقیق ، تور دروازه تیم میزبان را به لرزه در آورد تا تلاش فرهاد کاظمی و مجموعه بازیکنان تیمش در این بازی هیچ شود .

هر چند که ذوبی ها پس از دریافت این گل حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند ، اما وجود یک دروازه بان قبراق و سرحال به نام نیلسون ، همچون سدی استوار در برابر این حملات بود تا سرخها در توپ های برگشتی ، حملات زهرداری را در ضد حمله ها روی دروازه تیم میزبان ترتیب دهند .

به هر حال و در شرایطی که پرسپولیس در غیاب علی کریمی ، تا حدودی نبض میانه زمین اش به لحاظ طراحی حملات و تغذیه مهاجمان خوب نمی زند ، تیم یحیی گل محمدی که تمام امیدهایش را در این فصل در فتح جام حذفی جست و جو می کند ، با خوش اقبالی از سد ذوب آهن گذشت تا حریف داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی شود . دیداری که زمان آن 16 فروردین ماه خواهد بود .   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها