معاون هنری وزیر ارشاد در دیدار با مدیر عامل بهشت‌زهرا (س) خواستار گسترش قطعه هنرمندان در فضای بهشت زهرا(س) شد.
کد خبر: ۵۴۷۲۰۴
تلاش برای گسترش قطعه هنرمندان در بهشت زهرا

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی به همراه تعدادی از مدیران معاونت هنری و هنرمندان با اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا دیدار کرد و درباره وضعیت قطعه هنرمندان با وی به گفت و گو پرداخت.

بنابراین گزارش، در این دیدار در ابتدا مدیران سازمان بهشت زهرای شهر تهران گزارشی از اقدامات فرهنگی خود ارائه کرده و در ادامه در خصوص وضعیت مکانی قطعه هنرمندان به صحبت پرداختند.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از استماع گزارش گفت: این گزارش نشان از همت والای آقای توکلی دارد و از تفکر ارزشی ایشان حکایت می کند. به لطف اقدامات ایشان فضای بهشت زهرا، فضای متفاوت و ماندگاری شده است.

حمید شاه آبادی در ادامه با اشاره به اینکه در اینجا بالاترین خدمت انجام می شود، تصریح کرد: موضوع مرگ موضوعی است که دغدغه همه انسان هاست و جامعه هنری نیز نسبت به این موضوع تکلیف دارد.

وی خاطرنشان ساخت: انشاالله با بازدید از این مجموعه ایده هایی به ذهن هنرمندان رسیده تا در رویدادهای هنری منعکس شود. گاهی ساخت یک مجسمه ارزشمند و قرار دادن آن در جایی معین می تواند به فرهنگ کمک شایانی کند.

شاه آبادی ابراز کرد: ظرفیت هنری در کشور بالاست، چون ایران مهد هنر و تمدن است. هنرمندان حاضر در این جمع، سه شاخه هنری را نمایندگی می کنند.

همچنین توکلی گفت: ما هم از هنرمندان می خواهیم که هر چه در اینجا می بینند به مردم ارائه دهند.

داود فتحعلی بیگی، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که یکی از هنرمندان حاضر در این بازید بود، گفت: تصور نمی کردم در جایی که این همه آدم بی روح دفن می شوند، این همه روح ایجاد کرده باشند.

در این جلسه پیرو درخواست شاه آبادی مبنی بر گسترش قطعه هنرمندان، توکلی وعده داد در این زمینه اقدامات ویژه‌ای انجام شود.

سپس معاون هنری وزیر ارشاد در قطعه هنرمندان و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و مزار شهدا حضور پیدا کرد.

داود فتحعلی بیگی، بهمن عبدی، هنگامه اخوان، عبدالحی شماسی، آقامیری، بدرلو، منتظری، اصغر امیر نیا؛ مشاور عالی معاون وزیر، مرتضی باقرنژاد؛ مشاور اجرایی معاون وزیر، مهدی افضلی؛ مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر، علیرضا پاشایی؛ قائم مقام اداره کل موسیقی، شهرام نوشیر؛ مسئول تئاتر خیابانی، مهدی شفیعی؛ معاون مالی اداری اداره کل هنرهای نمایشی و علی تن؛ معاون مرکز هنرهای تجسمی از حاضران در این دیدار بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها