اشتباه‌های داوری به سود بعضی تیم‌ها شائبه‌برانگیز است

مدیرعامل تراکتور سازی تبریز: نصف ورزشگاه آزادی را می خواهیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید بازی استقلال با تراکتورسازی باید یک داربی قرمز و آبی دیگر باشد و 50 درصد از سکوهای ورزشگاه هم به تیم تبریزی اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۵۴۷۱۳۹
مدیرعامل تراکتور سازی تبریز: نصف ورزشگاه آزادی را می خواهیم


جعفر جعفری درباره دیدار این هفته‌ تیمش برابر استقلال اظهار کرد: ما روز جمعه بازی حساسی را در پیش داریم که به نوعی یک فینال به حساب می‌آید. هر دو طرف به سه امتیاز بازی چشم دوخته‌اند. خوشبختانه تراکتورسازی از ابتدای فصل پا به پای تیم‌های قدرتمند پیش آمده و همواره بین چهار تیم جدول اول بوده است.

وی افزود: شش هفته‌ به پایان لیگ باقی مانده و تیم‌ها باید در این شرایط خودشان را نشان دهند. امیدواریم با بضاعتی که داریم بتوانیم بهترین نتیجه‌ را در این فصل به دست آوریم.

جعفری با اشاره به این که استقلال موضوع اختصاص 10 درصد جایگاه ورزشگاه به تراکتورسازی را کنار بگذارد، گفت: ما از استقلال انتظار داریم که موضوع 10 درصد را فراموش کند و همان طور که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شهرستان‌ها ظرفیت زیادی از ورزشگاه را به خود اختصاص می‌دهند، در این بازی هم باید راه را برای ورود هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه باز کنند. باید کمک کنند که یک داربی قرمز و آبی دیگر رقم بخورد و 50 درصد از سکوها برای استقلال و 50 درصد هم برای تراکتور باشد.

وی در ادامه گفت: از هواداران هر دو تیم می‌خواهم به هم احترام بگذارند. از هواداران تراکتورسازی هم درخواست می‌کنم که احترام قلعه‌نویی را نگه دارند، چرا که تراکتورسازی فصل گذشته با حضور او آسیایی شد. باید حاشیه‌ها را دور کنیم و یک بازی زیبا را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال تمدید قرارداد تونی اولیویرا به ایسنا گفت: ما از عملکرد این مربی راضی هستیم تا الان نایب قهرمان لیگ برتر شده ایم و به آینده هم امید زیادی داریم. با این حال تمدید قرارداد این مربی بستگی به بودجه ای دارد که برای فصل بعد در اختیار ما قرار می‌دهند.

جعفری درباره خریدهای تراکتورسازی در نیم فصل گفت: ما سه بازیکن آوردیم که دو نفرشان خارجی بودند و دیگری هم جواد کاظمیان بود. کاظمیان درخشش خیره کننده ای داشت و به خوبی در تیم جا افتاده است. انتظار ما هم از او به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای همین بود. فکر می‌کنم کاظمیان در تراکتورسازی به حقش رسیده است.

وی درباره بحث‌هایی که در چند هفته‌ گذشته پیرامون اشتباه‌های داوری پیش آمده گفت: بعضی تیم‌ها از اشتباه‌های داوری بیشترین سود را برده‌اند و این اتفاق شائبه برانگیز بوده است، اما هر چه بوده گذشته و داوران باید دقت کنند که در شش هفته‌ای که به پایان فصل باقی مانده شرایط به گونه‌ای نشود که به خاطر اشتباه‌های آنها تیمی از قهرمانی دور شود و یا تیم دیگری به دسته پایین‌تر برود. من آنالیز نکرده ام که در این فصل اشتباه‌های داوری چقدر به ضرر تراکتورسازی بوده است. اما هر چه بوده تمام شده و داوری از این به بعد باید برای همه تیم‌ها خوب باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
hamed
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
۰
۰
ما قانون 10 درصد رو قبول می كنیم به شرطی كه بازیهای خارج از خانه استقلال و پرسپولیس هم این قانون رعایت شه.شما هر جا میرید البته به جز تبریز نصف ورزشگاه رو به شما میدن.از طرفی شما با تیم های راه آهن و نفت و سایپا رفت و برگشت در آزادی بازی دارید.كجای دنیا اینجوریه؟

نیازمندی ها