درخواست شفاهی پرسپولیس برای جذب هافبک نفت؛

هلندی ها به دنبال جذب یعقوب کریمی

به دلیل مشکلات شخصی تمرکز نداشتم

یعقوب کریمی: من مقصر این شکست هستم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: ۳ موقعیت تک به تک را از دست دادم و مقصر اصلی شکست مقابل تراکتورسازی من بودم.
کد خبر: ۵۴۷۱۱۱
یعقوب کریمی: من مقصر این شکست هستم


یعقوب کریمی درمورد شکست 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز به فارس گفت: بازی خوبی انجام دادیم و مقصر اصلی قبول این شکست من هستم. دو سه موقعیت تک‌به‌تک صد درصد را نتوانستم گل کنم. به دلیل مشکلات شخصی که چند وقت پیش برایم به وجود آمده بود تمرکز نداشتم و همین موضوع باعث شد تا نتوانم از موقعیت‌هایم استفاده کنم.
وی درمورد اینکه به مردود اعلام شدن گل دوم نفت تهران در نیمه دوم به شدت اعتراض داشتند، گفت: گل کاملا درست بود. البته دیروز فرصت نکردم برنامه نود را نگاه کنم تا ببینم نظر کارشناسان داوری چیست. در آن صحنه قهرمانی ابتدا کمک را دید اما اعتنا نکرد. سپس وقتی دوباره کمک داور پرچم زد گل را مردود اعلام کردند. قهرمانی در صحبتی که با بازیکنان داشت می‌گفت در آن صحنه چیزی ندیده است.
کریمی در پاسخ به این سوال که نفت تهران بعد از نتایج خوب نیم‌فصل دوم دو هفته‌ای است که نتوانسته نتایج خوبی کسب کند اظهار داشت: در بازی روز گذشته ما عملکرد خوبی داشتیم و فکر می‌کنم تراکتورسازی از یک موقعیتی که به دست آوردند توانستند دو گل وارد دروازه ما کنند. یک گل سالم زدیم که مردود اعلام شد و سه موقعیت تک به تک را هم من هدر دادم. به هرحال این هم از بدشانسی‌ها ما بود که دراین دیدار نتوانستیم نتیجه بگیریم.
کریمی در مورد اینکه برخی تیم‌ها به برگزاری فشرده مسابقات اعتراض دارند، خاطر نشان کرد: بازی‌ها در فاصله 5روزه انجام می‌شود و فکر نمی‌کنم زمان کمی برای انجام ریکاوری باشد. در این مدت تیم‌ها می‌توانند خود را برای بازی بعدی  آماده کنند.
هافبک نفت تهران با تاکید بر اینکه فجر تیم بسیار خوبی است، افزود: هفته آینده با فجر سپاسی بازی داریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند که به تازگی شکل گرفته‌اند. هفته گذشته موفق شدند حریف خود را 6 بر صفر از پیش رو بردارند. بازی رفت ما با این تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. برای اینکه بتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم باید با تمام قدرت در این مسابقه حاضر شویم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.
کریمی در مورد اینکه آیا نفت تهران می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اظهار داشت: در هفته‌های پایانی اکثر حریفان ما به مصاف یکدیگر می روند و این باعث می‌شود که آنها امتیاز از دست بدهند. ما با استقلال بازی رو در رو داریم و با توجه به سایر دیدارهای حریفانمان می‌توانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها