به دلیل همکاری نکردن با مسئولان اجرایی

مایلی‌کهن یک جلسه محروم شد

عده ای خاص شعارهای جهت دار می دادند

عذرخواهی مایلی کهن بعد از قهر!

مربی تیم فوتبال گهر دورود گفت: به خاطر شکست تیم گهر دورود مقابل سپاهان اصفهان از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۷
عذرخواهی مایلی کهن بعد از قهر!
محمد مایلی‌کهن پس از شکست 4 بر یک گهر دورود مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری گفت: ما به عنوان یک فرد کوچک در این امر نقش داریم و به خاطر این باخت از همه مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: از باخت امروز ناراحت شدم ولی خوشحالم که تماشاگران دورودی همچون گذشته بر تشویق تیم خود سنگ تمام گذاشتند.

مایلی‌کهن خاطرنشان کرد: ما همیشه چه در باخت‌ها و چه در پیروزی‌ها از تیم گهر و تماشاگرانشان دفاع کرده‌ایم اما امروز یک عده‌ای که به نظر من محدود بودند و از سوی افرادی خاص خط گرفته بودند، برخی شعارهای نامطلوب دادند.

سرمربی تیم گهر دورود لرستان گفت: ابزار یک مربی بازیکن است که امروز من صابر محمدزاده را در ترکیب تیم نداشتم و به همین خاطر آرایش تیمی ما دچار تغییر شد.

مایلی‌کهن تصریح کرد: بعد از اینکه گل زودهنگام را دریافت کردیم و نتوانستیم در نیمه نخست آن را جبران کنیم، شیرازه تیم ما از هم پاشید.

سرمربی تیم گهر دورود گفت:‌در نیمه دوم بسیار بد ظاهر شدیم به همین خاطر در روزی که بد بودیم نتیجه را هم واگذار کردیم.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بازی را به قصد رفتن ترک کرده بودید، گفت: ما نباید به این فکر باشیم که به هر قیمتی به پیروزی برسیم زیرا ما یک کار فرهنگی را از ابتدا شروع کرده‌ایم و پس از اینکه عده‌ای تماشاگرنما شروع به شعارهایی علیه داور دادند و اعتبار تماشاگران بافرهنگ دورودی زیر سؤال رفت به همین خاطر تصمیم به ترک زمین کردم.

وی گفت:‌به نظر من آنها عده‌ای معدود بودند که از سوی افراد خاصی خط گرفته بودند زیرا تماشاگران دورودی طی این مدت از لحاظ فرهنگی الگو بودند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها