فرار از شکست با پنالتی

بازگشت دیرهنگام استقلال به صدر!

سه نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز بازی های خود را در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال برگزار کردند.این دیدارها با توجه به فاصله نزدیک استقلال ، تراکتورسازی و سپاهان در صدر جدول رده بندی از حساسیت زیادی برخوردار بود.
کد خبر: ۵۴۶۸۴۱
بازگشت دیرهنگام استقلال به صدر!

در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم تیم صبا در حالی که تا دقیقه 90 یک بر صفر با گل ایمان رزاقی راد (29) از استقلال پیش بود در برخوردی بحث انگیز بین مدافع صبا با امیر حسین صادقی ، یدالله جهانبازی داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان داد.روی این برخورد بازیکنان صبا اعتراض کردند اما آرش برهانی زننده پنالتی استقلال  توپ را با ضربه ای دقیق در جهت مخالف حرکت حامد لک دروازه بان صبا به تور دوخت.

با به ثمر رسیدن این گل بازیکنان صبا به اعتراض های خود ادامه دادند و جهانبازی با نشان دادن کارت های زرد به آن ها قصد آرام کردن جریان بازی را داشت و در این میان سهراب بختیاری زاده را از زمین مسابقه با کارت قرمز اخراج کرد.

استقلال با تساوی یک بر یک در قم ، یک امتیاز باارزش گرفت و موفق شد تراکتورسازی را که تا دقیقه 90 بازی استقلال – صبا صدرنشین شده بود دوباره به جایگاه دوم بفرستد.

در تبریز تیم های تراکتورسازی و نفت تهران در کمتر از 4 دقیقه  سه بار توپ را از خط دروازه ها عبور دادند که سهم ترکتورسازی دو گل بود. جواد کاظمیان که این روزها برای تیم تبریزی بهتر از روزهایی که در پرسپولیس بود ، گل می زند ، دومین گل را در دقیقه 36 وارد دروازه تیم منصور ابراهیم زاده کرد تا بازی با برتری 2 بر یک تیمش خاتمه پیدا کند.

علاوه بر کاظمیان دیگر گل های این بازی را سیدمهدی سیدصالحی (34) برای تراکتورسازی و علیرضا عزتی (38) برای نفت به ثمر رساندند.

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پس از بازی گفت: بازیکنانم در بازی فشار بسیار زیادی را تحمل کردند. نفت تهران بازی خوبی انجام داد و خیلی آماده بود. نفت از تراکتورسازی شناخت بسیاری داشت. ما هم کمی کند بازی کردیم.مهدی ثابتی دروازه‌بان تیم‌مان عملکرد بسیار خوبی داشت و موقعیت‌های خوب نفت تهران را از آنها گرفت.

 سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: با شانس گل دوم را زدیم اما مهم این است که به سه امتیاز بازی برسیم و ان‌شاءالله در ادامه نیز به هدف‌مان که قهرمانی لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.

 در دورود ، سپاهان اصفهان علاوه بر گرفتن 3 امتیاز به فکر بهبود گل زده بود تا  تفاضل گل خود را با تراکتورسازی و استقلال نزدیک تر کند. سپاهان در ورزشگاه تختی دورود با نتیجه 4 بر یک بازی را برد و میزبانش را متحمل شکستی سنگین کرد.

 سوکای (9)، خلعتبری (45)، فرشید طالبی (49) و احمد جمشیدیان (70) برای سپاهان در این بازی گلزنی کردند. عمار نیک پور (91) هم تک گل گهر را وارد دراوزه سپاهان کرد.

 یکی از حاشیه‌های این بازی قهر محمد مایلی کهن، سرمربی گهر پس از دریافت گل سوم تیمش بود که از روی نیمکت بلند شد و به رختکن رفت.در اواسط نیمه دوم تماشاگران شعارهایی به خاطر بازی ضعیف گهر سر دادند و همین  امر موجب نارضایتی مایلی کهن و ترک نیمکت تیم و خروج از مسابقه توسط او شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها