شادی از ترکیب اصلی تیم ملی خط خورد

جلبک مانع تمرین تیم ملی رویینگ!

افشین فرزام گفت: با توجه به رشد جلبک ها در فصل گرما امکان برپایی اردوی آماده سازی در فصل گرما وجود ندارد.
کد خبر: ۵۴۶۳۰۱
جلبک مانع تمرین تیم ملی رویینگ!


افشین فرزام مربی تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: در حال حاضر آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ کشورمان در سال جاری برای حضور در میادین مختلف در آبادی پیگیری می شود و قایقرانان تا 25 اسفندماه تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی افزود: قرار است مرحله جدید تمرینات تیم ملی از اوایل سال آینده از سر گرفته شود و به احتمال زیاد قایقرانان کشورمان تمرینات خود را در تهران پیگیری خواهند کرد، البته برای انجام تمریناتی بهتر، نیاز به برپایی اردوی آماده سازی در پیست هایی با مسافت های زیاد داریم که با این شرایط ما مجبوریم تمرینات تیم ملی را پشت سدها پیگیری کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فصل گرما با رشد جلبک ها امکان انجام تمرینات در مرداب انزلی وجود ندارد به همین دلیل ما در نظر داریم در صورت مهیا شدن شرایط اردوی تیم ملی را در سد کرج و یا محل دیگری برپا کنیم و در صورتیکه قایق موتوری در اختیار ما گذاشته شود با مشکلی روبرو نخواهیم بود.

**شرایط در تیم ملی برای همه یکسان است

وی در خصوص درخواست های محسن شادی برای ادامه حضورش در تنرینات تیم ملی اظهار داشت: به اعتقاد بنده هر ملی پوشی این حق را دارد که درخواست هایش را مطرح کند که محسن شادی از فدراسیون درخواست هایی دارد که به دنبال رسیدن به آنها است به همین دلیل در حال حاضر وی در تمرینات آماده سازی تیم ملی حضور ندارد.

وی به باشگاه خبرنگاران گفت: با پایان آخرین مرحله اردوی تیم ملی در سال جاری 7 ملی پوش از ترکیب اصلی خط می خورند و ادامه تمرینات با حضور 8 قایقران پیگیری می شود و در صورتیکه شادی به دنبال حضور مجدد در تیم ملی است می بایست در تست آمادگی حضور پیدا کند چراکه شرایط برای همه یکسان است و با توجه به اینکه شادی مدتی است که در تمرینات حضور ندارد وی از ترکیب اصلی تیم ملی خط خورد.
مربی تیم ملی روئینگ کشورمان در پایان یادآور شد: سال آینده مسابقات مختلفی در قاره آسیا و جهانی برگزار می شود که اعزام قایقرانان کشورمان به این رقابت ها بستگی به شرایط حاکم در فدراسیون را دارد و خوشبختانه در حال حاضر نیز هیچ مشکلی از بابت امکانات سخت افزاری نداریم.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها