در پایان اردوی انتخابی تیم ملی؛

نفرات برتر هنرهای رزمی و کونگ فو معرفی شدند

نشست سالیانه فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو برگزار شد؛

حیدریان: سال پرباری را پشت سر گذاشتیم

نشست سالیانه فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو با حضور سرپرست فدراسیون و روسای سبک های تحت پوشش برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۶۲۸۴
حیدریان: سال پرباری را پشت سر گذاشتیم


این نشست با حضور ابوالفضل حیدریان سرپرست فدراسیون، روسای سبک ها و نمایندگان کمیته های مختلف فدراسیون برگزار شد و عملکرد یکساله فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو در این خصوص گفت: خوشبختانه سال پرباری را پشت سر گذاشتیم و قدم های مثبت و رو به جلوی خوبی در زمینه های مختلف برداشته شد که به جرات می توان گفت در تاریخ تاسیس فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو بی سابقه بوده است.
حیدریان افزود: برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در دو بخش نیمه آزاد و آزاد آقایان و بانوان، برگزاری اردوهای مقطعی تیم ملی، برگزاری دوره های مربیگری و داوری از جمله اقدامات مهم فدراسیون در سال 91 بوده است. ضمن اینکه در بحث فرهنگی نیز فدراسیون اقدامات خوبی انجام داده که می توان به ارتباط با حوزه های علمیه، حضور پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن وشرکت در مراسم‌های فرهنگی و برخی اقدامات انجام گرفته که در سایت فدراسیون آمده، اشاره کرد.
وی با اشاره به مشکلات و محدودیت های مالی فدراسیون گفت: بدهی های گذشته فدراسیون و شرایط اقتصادی کشور طبیعتا مشکلات و موانعی را بر سر راه فدراسیون قرار داد اما با برنامه ریزی دقیق و منسجم مانع این شدیم که خللی در روند حرکتی فدراسیون بوجود بیاید و خوشبختانه با قدرت به مسیر رو به رشد خودمان ادامه دادیم.
حیدریان در خصوص برگزاری اردوهای انتخابی نیمه آزاد و آزاد و رقابت های لیگ گفت: اردوی انتخابی تیم ملی مبارزات نیمه آزاد آقایان طی روزهای 19 تا 22 اسفندماه و با حضور 44 ورزشکار به میزبانی کرمانشاه و دوره سوم اردوی تیم ملی مبارزات آزاد طی روزهای 24 و 25 اسفند در زنجان برگزار خواهند شد. ضمن اینکه ثبت نام تیم های شرکت کننده در رقابت های لیگ آقایان و بانوان نیز آغاز شده است.
وی ادامه داد: در خصوص اعزام های برون مرزی نیز سه دعوت نامه از رقابت های بین المللی دریافت کردیم که در دست بررسی است و امیدواریم در سه ماهه اول سال 92 منتخبین رقابت های آزاد و نیمه آزاد را به این تورنمنت ها اعزام کنیم.
سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون آمادگی کامل را برای برگزاری مجمع انتخاباتی دارد و منتظر اعلام زمان برگزاری مجمع از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها