حنیف هم مثل بقیه مقصر بود

قلعه نویی: گوش شنوایی وجود نداشت

امیر قلعه‌نویی صبح امروز در گفت‌وگوی رادیویی پیرامون آخرین وضعیت استقلال قبل از دیدار مقابل صبای قم اظهار داشت: صبا تیم خوب و تاکتیکی است و مربی جوان و با کیفیتی دارد.
کد خبر: ۵۴۶۲۱۲
قلعه نویی: گوش شنوایی وجود نداشت

این بازی یکی از بازی‌های سخت استقلال محسوب می‌شود و به نوعی می‌توان گفت این مسابقه کلید قهرمانی استقلال است.
وی افزود: اگر بتوانیم از این مسابقه سربلند بیرون بیاییم به لطف خدا و اهل بیت در راه قهرمانی گام برداشته‌ایم. به اعتقاد من جای صبا در لیگ قهرمانان آسیا خالی است و حتی من قرار بود بازی این تیم را در آسیا از نزدیک تماشا کنم ولی مشکلی پیش آمد که نتوانستم به قم بروم.
وی تأکید کرد: معتقدم بازی صبا دقیقاً مثل بازی استقلال و الریان بود و تیر دروازه یکی از یاران حریف این تیم محسوب می‌شد. آنها مربی باهوشی دارند و در کل تصور می‌کنم بازی سختی در پیش داریم.
وی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال تأکید کرد: متأسفانه سه بازیکنمان را به علت محرومیت در اختیار نداریم و بعید می‌دانم ایمان موسوی هم به این مسابقه برسد چون او مصدوم است. تکلیف فرهاد مجیدی هم مشخص نیست و او هم وضعیتی نامشخص دارد.
سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا دیدار تیمتان در مقابل الریان قطر راضی بودید یا خیر،‌گفت: از کیفیت بازی راضی بودم اما از نتیجه آن نه، یکسری اشتباهات فردی در این مسابقه رخ داد و از بزرگان تیم توقع داشتم بازی را در آن شرایط مدیریت کنند که علاوه بر اینکه از لحاظ تاکتیکی دچار اشتباه شدیم بلکه مسابقه را مدیریت نکردیم.
وی تأکید کرد: اینکه حالا بگویند همه چیز تقصیر حنیف عمران‌زاده است درست نیست،‌چون نباید همه اشکالات را گردن یک بازیکن انداخت و او هم مثل بقیه مقصر بود.
قلعه‌نویی در خصوص بازی آینده استقلال مقابل العین گفت: تمام فکر و ذکرما بازی با صبا است، چون همانطور که گفتم کلید قهرمانی محسوب می‌شود ولی تا زمان بازی با العین روی لیگ فکر می‌کنیم.
به گزارش فارس؛ سرمربی استقلال در پایان ضمن انتقاد از برنامه‌ریزی و فاصله کم مسابقات گفت: متأسفانه در ابتدای فصل زمان را از ما گرفتند و ما مدام تأکید می‌کردیم اردوهای این مدلی نه به نفع تیم ملی است و نه نفع باشگاه‌ها اما گوش شنوایی وجود نداشت و متأسفانه حالا سه تیم آسیایی باید جور این مسئله را بکشند و فشار بیشتری را متحمل شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها